جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۵:۵۷
کد خبر: ۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امروز پلیس مأموریت‌های خود را با عقلانیت و خرد جمعی انجام می‌دهد و حرفه‌ای‌گرایی و دانش‌بنیانی پلیس روزبه‌روز بهتر شده و سیر صعودی دارد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در جلسه ارتقای سطح علمی فصلنامه دانش انتظامی استان فارس، بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای نیازهای جامعه اقدام به انجام مأموریت‌های خود کرده و در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون تلاش اساتید است که علم را ترسیم و تبیین می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این‌که پلیس نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، افزود: امروز بیش از 12 دانشکده تخصصی و علمی در دانشگاه علوم انتظامی امین وجود دارد که در آن‌ها فراگیران آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

گودرزی تصریح کرد: در استان فارس بیش از 30 درصد از جرائم به‌صورت علمی کشف می‌شود که این موضوع جایگاه و تأثیر علم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به این موضوع که در فصلنامه دانش انتظامی تجربیات ارزشمند همکاران به تحریر درمی‌آید، گفت: با توجه به تهدیدات فضای مجازی در عصر حاضر، چاپ هشدارهای انتظامی و آموزشی پیرامون این موضوع می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان از اساتید دانشگاه به دلیل همکاری خوب با پلیس و همچنین رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس و کارکنان تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ دوم احمد ایزدی رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گزارشی مشروح از اقدامات و عملکرد دفتر تحقیقات ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: