پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۲:۴۲
کد خبر: ۹۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
شیراز؛
دانشجویان این دانشگاه در 147 رشته تحصیلی از جمله رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی، فنی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز گفت: علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در راستای گسترش تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران و ایتالیا به عضویت این دانشگاه ایتالیایی درآمد.
عظیمی فرد افزود: علی سلطانی به عنوان استاد همکار در زمینه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بررسی شرایط اعطای بورس تحصیلی، ارزیابی طرح تحقیق و پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری، راهنمایی و مشاوره دانشجویان در این دانشگاه فعالیت خواهد کرد.
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه فردریکو در ایتالیا گفت: این دانشگاه با صد هزار دانشجو و 8 هزار کارمند علمی و کادر آموزشی در شهر ناپل ایتالیا قرار دارد و از 13 دانشکده، 77 دپارتمان و 42 مرکز تحقیقاتی، 108 کتابخانه و 2 باغ گیاه ‌شناسی تشکیل شده است.
عظیمی فرد افزود: دانشجویان این دانشگاه در 147 رشته تحصیلی از جمله رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی، فنی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.
دکترعلی سلطانی دانشیار بخش شهرسازی دانشگاه شیراز و عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس است.
وی تاکنون موفق به دریافت جایزه بورس دولتی ژاپن، بورس تحقیقاتی دولت ترکیه، جایزه تلاش (Endeavour) استرالیا و پژوهشگر برتر کشوری در گروه هنر و معماری سال 92 شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: