جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۵:۰۷
کد خبر: ۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
رئیس دانشکده خبر شیراز:
رئیس دانشکده خبر شیراز با اشاره به استقرار این دانشکده در ساختمان جدید گفت: اولویت این دانشکده توجه به مهارت محوری در آموزش براساس سیاست‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته‌های تخصصی رسانه از جمله خبرنگاری، روابط عمومی و سایر رشته‌های مرتبط است.

 به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود شاکر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: با توسعه فعالیت‌ها، امروز دانشکده خبر شیراز جزء پیشروترین دانشکده‌های خبر در کشور به شمار رفته و در آن آموزش‌های به‌روز و تخصصی در آن ارائه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 120 دانشجوی جدید به تعداد دانشجویان دانشکده خبر شیراز،  افزود: در حال حاضر حدود یکهزار دانشجو در رشته‌های فعال در دانشکده خبر شیراز از جمله روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان آثار دیداری و شنیداری، گرافیک، مدیریت تبلیغات فرهنگی، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خبری و عکاسی مد و پوشاک مشغول تحصیل هستند.

شاکر با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی ایجاد رشته‌های جدید گویندگی، دوبله و رشته‌های هنری همانند انیمیشن در برنامه است گفت: این دانشجویان در رشته های کاردانی: روابط همومی گرافیک مترجمی زبان انگلیسی و عکاسی حرفه ای  ورودی مهرماه مشغول به تحصیل شده اند.

رئیس دانشکده خبر شیراز با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی شیراز با هدف مهارت و کارآفرینی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: در طول هشت سال فعالیت دانشکده خبر شیراز، اساتید برجسته، مدیران روابط عمومی و خبرنگاران زیادی در اداره‌ها و نهادهای مختلف مشغول فعالیت شده‌اند.

وی به ویژگی‌های دانشگاه علمی کاربری و تاثیر آن در جامعه پرداخت و گفت: این دانشگاه تنها دانشگاه نسل سوم ایران بوده و کارآفرین و مهارت محور است به طوری که از دل صنعت، کشاورزی، هنر و خدمات اجتماعی بیرون آمده است.

رئیس دانشکده خبر شیراز خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی براساس نیاز روز بازار کار نیرو تربیت می‌کند و در آن نیز از مدرسان خبر در آموزش مهارت و فناوری استفاده می‌کند.

شاکر همچنین به جابجایی ساختمان دانشکده خبر شیراز و استقرار در محل جدید خبر داد و گفت: از سال تحصیلی جدید این دانشکده به میدان قصرالدشت- ابتدای همت شمالی کوچه 17 تغییر مکان یافته و علاقه‌مندان برای ارتباط با این دانشکده می‌توانند با شماره 07136302485 و یا 36302489 و 36302486 تماس برقرار کنند.

 




نام:
ایمیل:
* نظر: