گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر خومه زار برگزار شد:
هفتمین نشست اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر خومه زار،با حضور ارکان شجره طیبه صالحین در محل مسجد جامع امام علی(ع) شهر خومه زار برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
در این نشست حاج آقا رضایی سرمربی صالحین حوزه،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبداله الحسین(ع)،گفت: در حال حاضر میتوان به دو خطری که اسلام را تهدید می کند،یکی دشمنان خارجی و دیگری اضمحلال داخلی اشاره کرد.
حاج آقا رضایی در ادامه افزودند: دشمن خارجی کسی است که از بیرون مرزها با انواع سلاح ها موجودیت یک نظام را با فکرش و دستگاه زیربنایی عقیدتی اش و قوانینش هدف قرار میدهد.
ایشان در ادمه منظور از بیرون را،نه بیرون از کشور بلکه بیرون از نظام ولو داخلی دانستند.
سرمربی صالحین در ادامه آفت دوم یعنی اضمحلال داخلی را مورد ارزیابی قرار دادند و خاطرنشان کردند:اضمحلال درونی یا داخلی مربوط به غریبه ها نمی باشد مربوط به خودی هاست.ممکن است بر اثر خستگی و اشتباه در فهم راه درست مغلوب احساسات شود و ناگهان دچار آفت زدگی شود که این خطرش بیشتر است.
ایشان در پایان به ماجرای قیام امام حسین(ع) اشاره کردند و افزودند:ماجرای قیام امام حسین(ع) تلفیقی از این دو بخش است،یکی که هم با دشمنان بیرونی و هم با دشمنان داخلی مبارزه کرد.














نام:
ایمیل:
* نظر: