شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۴:۱۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
گزارش:
در اولین همایش کالاهای صادراتی با محوریت کشورهای CIS بسیج مهندسین فارس نشان داد امروز هم در عرصه اقتصاد باید بسیج به میدان بیایید.
به گزارش بسیج مهندسین فارسدر این همایش دو روزه که با حضور تعداد کثیری از مسولین بسیج مهندسین صنعتی سراسر کشور مسولین کانونهای استان فارس همراه با فعالین عرصه تولید برگزار شد میهمانان و میزبان به تبادل نظر پرداختند .در این نشستها که با حضور چهرهای بین المللی و تاثرگذار برگزار گردید بسیار مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

سرهنگ علیپورریاست بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس در این همایش که قریب بر یک سال برای برگزاری آن فعالیت مجدانه داشت در آغاز ضمن خیر مقدم اهداف موثری که می تواند در اقتصاد مقاومتی موثر باشد و این همایش چگونه می تواند برای تحقق این مهم تاثر گذار گردد را مطرح نمود.

از چهرههایی که در عرصه اقتصاد و بازاریابی برای فعالان نامی آشنا است " دکترسمیعی نصر"بود  که از سخنرانان روز نخست این همایش یود . سردار غلامی و سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان نیز سخنرانان این همایش بودند.

از حاشیه ای ارزشمند این همایش می توان تبادل نظر و همکاریهایی که میان تولیدکنندگان تجار و صادر کنندگان بوجود آمد را نام برد که یکی از ارزشمندترین دستاوردهای این نشستهای دو روزه بود .

در پایان مقرر شد برای توسعه این هدفت ارزشمند و روشن نگاه داشتن شعله های امید برای اقتصاد کشورو هماهنگی هر چه بیشتر برای صادرات و استانداردسازی علاقه مندان در استانها و شهرستانها از طریق سایت سازمان بسیج مهندسین فارس و شماره تماسهای داده شده در جلسه مراودات لازم را برای حضور هر چه بهتر و بیشتر در بازار کشورهای مورد بحث راتا رسیدن به اهداف ارزشمند این نشستها ادامه دهند .امروز هم در عرصه اقتصاد باید بسیج به میدان بیایید


امروز هم در عرصه اقتصاد باید بسیج به میدان بیایید


/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: