جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۵:۲۰
کد خبر: ۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
همزمان با ١٤ خرداد ماه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مراسم بزرگداشت ایشان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با شکوه بسیار برگزار می شود.

مدیر آستان مقدس یا اعلام این خبر افزود: این مراسم از روز دوشنبه ١٣ خرداد ماه با قرائت قرآن کریم در ساعت ١١ صبح، آغاز و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام مرادی در ساعت ١١:٣٠ و مداحی برادر حقیقی در ساعت ١٢ ادامه خواهد یافت و در بعد از ظهر نیز، بعد از نماز مغرب و عشاء، با قرائت دعای توسل توسط حاج رضا نبوی از اهواز آغاز و با مداحی از سوی وی ادامه می یابد.

در تاریخ ١٤ خرداد ماه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء، مراسم ویژه سالگرد ارتحال با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حدائق آغاز و با مداحی حاج سید عباس انجوی ادامه خواهد یافت.

سید محمدحسن دستغیب همچنین اظهار داشت: به مناسبت ٢۵ رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و همچنین بزرگداشت قیام ١۵ خرداد، سخنرانی حضرت حجت الاسلام فرح زاد از قم را خواهیم داشت که همراه با مداحی حاج ابراهیم قانع از مشهد خواهد بود.

ایشان ادامه برنامه ها را در روز پنجشنبه ١٦ خرداد ماه چنین عنوان کرد: بعد از نماز ظهر و عصر سخنرانی حضرت حجت الاسلام ماندگاری انجام می گیرد و بعد از نماز مغرب و عشاء، دعای روح بخش کمیل توسط حضرت آیت الله سید محمد مهدی دستغیب - تولیت محترم آستان مقدس و در ادامه آن توسط حاج رضا نبوی از اهواز قرائت خواهد شد.

مدیر آستان مقدس در پایان با دعوت از عموم مردم  و ارادتمندان به اهل بیت عصمت وطهارت (ع) برای حضور در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم با توجه به عرض ارادت مردم شریف شیراز به امام راحل و اندیشه های والای ایشان شاهد برپایی یک مراسم با شکوه در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: