يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۳:۱۳
کد خبر: ۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر آغاز شد



کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
 
کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
 

مراسم افتتاحیه این کنگره با حضور میهمانانی از سراسر کشور، استاندار اصفهان، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، مسئولان نظامی و انتظامی استان اصفهان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دقایقی پیش در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر آغاز شد.

اجتماع هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری به مناسبت ایام شهادت امام سجاد (ع)، برگزاری همایش شهدای دانش‌آموز، اختتامیه جشنواره شعر، یادواره شهدای روحانی، یادواره شهدای اصغرآباد و تجمع بانوان شهرستان خمینی‌شهر از جمله برنامه‌های ویژه این کنگره است که در روزهای شنبه هشتم تا دوشنبه دهم آبان‌ماه در شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

 

شهرستان خمینی‌شهر با دارا بودن 2300 شهید و سهم چشمگیر در تقدیم شهدای جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم در استان اصفهان از جمله شهرهای فعال در جنگ بوده که این خصوصیت بارز منجر به تصویب برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: