جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۳:۵۸
کد خبر: ۹۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
در نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور دنبال شد
نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور و با حضور دانشگاه های علوم پزشکی برتر در اقامه نماز، برگزار شد.

به گزارش  سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از "وب دا" در شیراز، قائم مقام معاونت فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اعلام اين خبر، گفت: اين نشست با حضور 6 دانشگاه برتر كشور در زمينه اقامه نماز و به دعوت مديركل تعالي فرهنگي وزارت بهداشت، با هدف هم انديشي و تبادل تجربيات دانشگاه هاي موفق و طراحي نرم افزار توسعه اين امر ديني و فرهنگي در ساير مراكز علمی آموزش پزشكي كشور، برگزار شد.

دكتر "محمدرضا سمايي" ادامه داد: توسعه و گسترش سلامت معنوي در بيمارستان ها و مراكز درماني از ديگر مباحث اصلي مطرح شده در اين نشست دو روزه بوده كه اجراي آن مي تواند به بسط فضاي فرهنگي و معنوي جامعه درماني كشور منجر شود.

او با اشاره به اهميت استفاده از ابزارها و روش هاي تبليغي و آموزشي پيشرفته تر برای توسعه اقامه نماز در مراكز باليني و درماني كشور، افزود: استفاده صحيح و به جا از اين ابزار و روش ها مي تواند كمك شايان و تاثير بهينه اي در پيشبرد اهداف معنوي و فرهنگي دستگاه هاي متولي فرهنگ و توسعه مذهب در سطح جامعه داشته باشد.

دکتر سمایی با بیان اینکه در دنياي امروز كه به واسطه وجود روش هاي ارتباطي و آموزشي نوین، امكان برنامه ريزي هاي آموزشي همگاني از راه دور و به صورت عمومي ايجاد شده، بسنده کردن به روش هاي سنتي و قديمي، نمي تواند موفقیت چنداني براي گسترش امور فرهنگي به دنبال داشته باشد، گفت: ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكي شيراز، يكي از موفق ترين ستادهاي فعال در سطح وزارت بهداشت است كه موفقیت های فراواني به همراه داشته است.

دكتر "اكبر اجرايي" دبير ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكي شيراز، دیگر نماینده دانشگاه در این نشست بود که با حضور دانشگاه هاي علوم پزشكي تهران، شهيد بهشتي، قم، قزوين و اراك برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: