گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس:
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، دیدار جمعی از مدیران و فرماندهان سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، امروز 11 آبان ماه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، دیدار جمعی از مدیران و فرماندهان سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، امروز 11 آبان ماه برگزار شد.

در این دیدار ابتدا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس از برنامه ها و کار های بسیج دانش آموزی در سطح استان فارس بیان کرد.

سجاد توکل، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در این گزارش ضمن برشماری تعدادی از برنامه های ابتکاری این سازمان افزود: در استان فارس بیش از پنجاه هزار دانش آموز بسیجی و همچنین بیش از هزار و دویست فرمانده واحد مقاومت دانش آموز داریم که برنامه های بسیج دانش آموزی را در سطح استان فارس اجرا می کنند.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی فارس با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، علمی، ورزشی و... احیاگر روحیه انقلابی در سطح دانش آموزان بوده و با راه اندازی بیش از 15 مسجد دانش آموزی به پیشرفت آنان در تمامی مراحل و ابعاد کمک ویژه ای می کند.

در ادامه این مراسم آیت الله ایمانی، در نشستی صمیمی با مدیران و فرماندهان دانش آموز بسیجی آنان را به داشتن و تقویت روحیه انقلابی تشویق و توصیه کرد و گفت: بسیج در قالب هیچ تشکیلات و سازمان سیاسی نمی گنجد و قامت آن بلندتر از این است که یک لباس از سازمان، حزب یا جناح سیاسی بر آن پوشانده شود.

وی ادامه داد: دانش آموزن اموزان، نوجوانان و جوانان نقش عمده ای را در بسیج ایفا می کنند، اگر بسیج بدنه فعال یک ملت است دانش آموزان بسیجی فعال‌ترین و تاثیرگذارترین اعضای بسیج و جامعه هستند.


آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه در جنگ سخت دشمن را به زانو در آوردیم، گفت: امروز دشمن با تمام روش های خودش آمده و شکست خورده است جز در جنگ نرم، شما عزیزان بسیجی این عقبه را هم از دشمن بگیرید و ابزار آن هم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، جهاد اصغر جنگ سخت است، جهاد اکبر جنگ با نفس است و جهاد کبیر جنگ نرم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان بسجی همواره شاخصه های معنویت، بصیرت، مقاومت، جنگ نرم، جهاد کبیر، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را مورد توجه قرار دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر: