گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
حوزه شهید فهمیده سروستان:
مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی سروستان همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور مقتدرانه و باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر اثبات کردند که در راه مبارزه با آمریکای جنایتکار و همدستانش تا نابودی کامل آنها لحظه ای از پای نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

همزمان با یوم الله 13 آبان " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی سروستان با حضور مقتدرانه و باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر اثبات کردند که در راه مبارزه با آمریکای جنایتکار و همدستانش تا نابودی کامل آنها لحظه ای از پای نخواهند نشست.

در این مراسم که از ساعت 9:30 صبح امروز از جلو ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و تا میدان صاحب الزمان(عج) این شهرستان ادامه داشت، مرد و زن، پیر و جوان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان انقلابی با مشت های گره کرده خویش و با گلبانگ الله اکبر و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خشم و انزجار انقلابی خویش را از استکبار جهانی و در راس آن، آمریکای جنایت کار را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی؛ امام جمعه سروستان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم سروستان در مراسم راهپیمایی امروز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: مقابله با ظالم و استکبار ستیزی جزء اصول اولیه انقلاب اسلامی ما بوده و هست و تا نابودی کامل استکبار جهانی مبارزه با آن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص پروژه نفوذ دشمن تصریح کرد: دشمن همه امکانات خویش را در جهت نفوذ در همه حوزه های سیاسی،فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نظام اسلامی بکار گرفته تا از این طریق بتواند ضمن ایجاد شبهات گوناگون و تفرقه افکنی در بین قشرهای مختلف جامعه اسلامی ما، انسجام ملی و روحیه انقلابی ما را تضعیف کرده و به مقصد نهایی شوم خویش که همان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، برسد که به فضل الهی و با حضور رهبری آگاه، مقتدر، شجاع و بصیر و همچنین مردمی بصیر، ولایتمدار و انقلابی این آرزو را به گور خواهد برد.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل، اجرای سرود دسته جمعی "مرگ بر آمریکا" توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س)، برپایی مسابقه نقاشی با موضوع روز ملی مبارزه با استکبار و انجام حرکات ورزشی توسط رزمی کاران دانش آموز بسیج از دیگر برنامه های مراسم یوم الله 13 آبان در سروستان بود.

در پایان این مراسم باشکوه، بیانیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان توسط دانش آموز بسیجی حسین شفیعی قرائت و مفاد آن با بانگ تکبیر شرکت کنندگان تایید شد.


انتهای پیام/121/
نام:
ایمیل:
* نظر: