شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۸:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت:یکی از علت های عدم بارش در کشور اجرای پروژه هارپ و دخل و تصرف در اتمسفر توسط آمریکا است که خشکسالی های کشور را رقم زده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه، محمد حق نگر به عنوان ناطق پیش از دستور جلسه یکصدو هشتاد و ششمین جلسه شورا ابراز داشت: امروز مدت یکسال است که از پذیرش برجام می گذرد ولی متاسفانه در هیچ یک از معاملاتی که ایران با بانک های خارجی طرف معامله است، هنوز فرجی حاصل نشده است.

وی ادامه داد: این بد عهدی دولت مستکبر آمریکا در تمام بخش های صنعتی، اقتصادی، پزشکی و حتی زیست محیطی ایران اثر گذاشته است و خشکسالی امروز استان فارس و خیلی از شهرهای ایران نتیجه خباثت دولت آمریکا به ایران می باشد.

عضو شورای اسلامی شهرشیراز با بیان این که از رئیس جمهور بارها شنیده ایم که فرمودند: با پذیرش برجام مشکل بیکاری، مشکل اقتصادی و حتی مشکل بی آبی حل خواهد شد، تصریح کرد: بدعهدی دولت مستکبر آمریکا در مسئله زیست محیطی که خلاف کلیه موازین انسانی و بشری است، همچنان ادامه دارد.

حق نگر با اشاره به این دستگاه نهال درآور یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز سازمان فضای سبز است و در سال دوم شورای چهارم مصوبه خرید دستگاه فوق به شهرداری ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: شهرداری شیراز درخواست خرید این دستگاه را به شرکت سازنده داد که متاسفانه به علت هراس بانک ها از بلوکه شدن سرمایه شان توسط آمریکا هر سه بار برگشت خورده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: