شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۷:۲۰
کد خبر: ۹۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
در راستای خدمت‌رسانی به زائران صورت می‌گیرد
مسؤول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: 340 نفر از دانشجویان این استان در قالب هشت گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به زائران به مراسم اربعین اعزام می‌شوند.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان فارس، میثم فضل‌الله‌پور از اعزام هشت گروه جهادی به مراسم اربعین امسال خبر داد و بیان کرد: دومین سال است که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی در مراسم اربعین حضور دارند و گروه‌های جهادی فارس نسبت به استان‌های بزرگ کشور حضور پررنگ‌تری را دارند.

وی در ادامه گفت: 340 نفر از دانشجویان استان فارس به مراسم اربعین اعزام می‌شوند که بعضی از گروه‌ها به مدت 10 روز و بعضی نیز یک ماه مستقر هستند.

فضل‌الله‌پور بحث مراسم اربعین را یکی از شعارهای شیعه دانست و افزود: این شعار به‌صورت جهانی شده و تأکیدات مقام معظم رهبری نیز حضور پررنگ مردم است که دانشجویان از این قشر جدا نیستند.

وی در مورد انگیزه و هدف از اعزام دانشجویان اظهار داشت: این برنامه به‌صورت خودجوش بوده و هیچ ابلاغیه و شیوه‌نامه‌ای که حضور را الزامی کند مصوب نشده و هدف از این کار پررنگ‌تر شدن مراسم اربعین و تأثیرگذاری دانشجویان که نخبگان این جامعه هستند در آن است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: