کد خبر: ۹۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
فرمانده نیروهای ویژه دومِ یگان ضد تروریسم عراق:
منبع نظامی عراق از حملات شدید نیروهای یگان ضد تروریسم این کشور برای آزادی محله‌های «الاربجیة» و «القادسیة» در شهر موصل خبر داد.

به گزارش تنویر لامرد، به نقل از خبرگزاری فارس، ژنرال «معن سعدی» فرمانده نیروهای ویژه دومِ یگان ضد تروریسم عراق از تسلط نیروهای عراقی بر دو سوم محله «الاربیجیة» و نیمی از محله «القادسیه» خبر داد.

«سعدی» به خبرگزاری عراقی «أین نیوز» گفت: حملات برای سیطره کامل بر این دو محله کماکان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون نیروهای عراقی موفق شده‌اند از مجموع 56 محله شهر موصل،  10 محله را در ساحل چپ رود دجله، از اشغال داعش آزاد کنند.

روز گذشته نیز نیروهای ضد تروریسم عراق برای آزادسازی محله‌های «القادسیة الثانیة» و «البکر» در ساحل چپ رود دجله، حملات جدیدی آغاز کردند.
همچنین «عبد الغنی الاسدی» فرمانده نیروهای ضد تروریسم عراق امروز شنبه از دستگیری 60 نفر از عناصر داعش در خلال درگیری‌های اخیر خبر داد.
اسدی به خبرگزاری «أین نیوز» گفت: 60  نفر از تروریست‌های داعش که در میان خانواده‌های آوارگان موصل پنهان شده بودند، توسط نیروهای عراقی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام نظامی تاکید کرد: برخی دستگیرشدگان از سرکردگان ارشد داعش در موصل هستند.

وی افزود: کار بازجویی از عناصر داعش توسط مقامات ذی صلاح به اتمام رسیده و این افراد پس از اعتراف به عضویت در گروه‌های تروریستی، به بغداد فرستاده شده‌اند.

نیروهای امنیتی عراق پیش از این نیز از دستگیری تعدادی از عناصر داعش و کشته شدن برخی سرکردگان این گروهک تروریستی در عملیات آزادسازی موصل خبر داده بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: