شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
توسط سازمان بسیج اساتید شیراز صورت می گیرد :
با توجه به نقش آموزش در نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی ، سازمان بسیج اساتید شیراز اقدام به برگزاری دوره تکمیلی آموزش اقتصاد مقاومتی همراه با اعطای گواهی دوره می نماید .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ؛ با پایان یافتن جنگ و عدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی، تهاجمات به عرصه های دیگرکشیده شد. یکی از این عرصه ها که خصوصاً در سال های اخیر با تهاجمات گسترده همراه بوده است، عرصه اقتصادی است. بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه پردازی و الگو سازی در عرصه های جدید اقتصادی است. هر کشوری که علم استکبار ستیزی را برپاکند، نیازمند چنین الگوهایی است. یکی ازاین مفاهیم اقتصاد مقاومتی است

اقتصاد مقاومتی مفهومی است که درپی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها ونهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود که قطعا باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریت‌های عقلایی ومدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.

از آنجا که بحث آموزش در رشد و توسعه همه جانبه جوامع سهم بسزایی دارد و باتوجه به اینکه اخیرا رویکرد اقتصادمقاومتی بعنوان یک الگوی اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران ازسوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مطرح شده و مورد تایید عالمان اقتصادی قرارگرفته است ، ضرورت دارد به این مقوله و فرهنگ سازی آن که از طریق آموزش امکان پذیر است ؛ توجه ویژه ای صورت گیرد .

در همین راستا سازمان بسیج اساتید استان فارس اقدام به برگزاری دوره اقتصاد مقاومتی نموده است که افراد شرکت کننده در این دوره می توانند به عنوان مربی آموزش اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند .

شایان ذکر است طول دوره دو روز است که افراد علاقمند می توانند با مراجعه به سایت سازمان بسیج اساتید استان فارس فرم های مربوطه را تکمیل و در دوره ثبت نام کنند .

مکان برگزاری دوره: شیراز / بلواردانشجو / خیابان دانشگاه / انتهای دیوار دانشگاه / ساختمان 9 دی

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: