يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۹:۴۰
کد خبر: ۹۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت:
رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شیراز راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش سازمان بسیج علمی ف پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از تسنیم ، این استان به عنوان یکی از سه استان مورد نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد انستیتو سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی و یکی از استان‌های مورد نظر برای ایجاد پژوهش‌سرای دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی انتخاب شد.

 بنیاد نخبگان با توجه به رسالت خود در فراهم کردن محیط مناسب برای انجام تحقیقات توسط مستعدین برتر و نخبگان استان و شناسایی و هدایت استعدادهای برتر پیگیری‌های مستمری را برای به ثمر رسیدن پروژه انستیتوی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی و تامین محل مناسب برای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی انجام داد.

حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس اعلام کرد: انتظار می‌رود که این پروژه در دهه فجر با حضور معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

شریف افزود:  تمامی تجهیزات مورد نیاز این پژوهش‌سرا توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خریداری و راه‌اندازی می‌شود و پشتیبانی علمی این پروژه توسط انستیتو سلول‌های بنیادی پزشکی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نظارت کلی بر پیشرفت امور توسط بنیاد نخبگان استان فارس انجام می‌شود. 


نام:
ایمیل:
* نظر: