گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
همزمان با اربعین حسینی در سروستان صورت گرفت:
همزمان با اربعین حسینی و همگام با سراسر ایران اسلامی، هزاران نفر از مردم بصیر، ولایتمدار و دلباخته خاندان پاک نبوی(ص) با شرکت در مراسم نمادین پیاده روی اربعین، یاد و خاطره بزرگ قافله سالار آزادگان جهان؛ حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان: 

 همزمان با اربعین حسینی(ع) مردم بصیر، ولایی و دلباخته اهل بیت پیامبر(ص) سروستان با شرکت باشکوه خویش در مراسم نمادین پیاده روی اربعین مسیر 5 کیومتری سروستان تا حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) یاد و خاطره بازگشت اسیران عاشورای خونبار حسینی به کربلا را گرامی داشته و همنوا با عقیله بنی هاشم،حضرت زینب(س) به عزاداری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش پرداختند.

 در این مراسم باشکوه؛ زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال، عاشقانه و مخلصانه این مسیر را نه تنها با پای پیاده بلکه با پای دل پیمودند و بار دیگر بر ادامه حرکت در مسیر حق و حقیقت که با خون پاک امام حسین(ع) و یاران باوفایش بازگشایی شد تاکید کرده و فریاد هیهات من الذله سر دادند.

 برپایی ایستگاه های صلواتی، نوحه خوانی و ذکر مصیبت امام حسین(ع) و یارانش از جمله حواشی برنامه پیاده روی اربعین در سروستان بود.

 قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان بخش این همایش معنوی بود.

 این حضور باشکوه، مخلصانه و عاشقانه  در قاب تصویر هیچ دوربینی نمی گنجد و آنچه در ادامه خواهید دید قطره ای از دریای عشق و ارادت مردم این خطه شهید پرور به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.


انتهای پیام/121/
نام:
ایمیل:
* نظر: