دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۱:۴۷
کد خبر: ۹۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
معاون دانشگاه فنی مهندسی باهنر
دکتر نادر امیدوار معاون دانشگاه فنی مهندسی باهنر گفت : بسیج شجره طیبه است که نشان می دهد کارهایی که در آن اخلاص وجود داردبرکت دارد و ماندگار هستند .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی  فناوری استان فارس جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه ایده ها و ابتکارات ایرانی عصر امروز در دانشگاه صنعتی باهنر با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ، معاون دانشگاه فنی مهندسی باهنر ، مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس و جمعی از دانشجویان ، نخبگان و مخترعین استانی برگزار شد .

دکتر نادر امیدوار در خلال این مراسم با بیان اینکه دانشگاه باهنر به خود می بالد که در توسعه کشور و شهرستان مؤثر بوده است ،  اظهار داشت : دانشجویان این دانشگاه همواره در سطح استان و کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته اند که این روند علمی مناسبی که در این دانشگاه وجود داشته است ، همچنان ادامه دارد .

وی در ادامه شمن اشاره به هفته بسیح و بیانات مام راحل در خصوص آن ، گفت : بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداست که همواره کارهای خود را با اخلاص و برای رضای خدا انجام می دهد .

معاون دانشگاه فنی مهندسی باهنر افزود : همیشه کارهایی که در آنها اخلاص وجود دارد علاوه بر اینکه برکت در آن کارها مشاهده می شود ، ماندگار هستند و در طول تاریخ می مانند که به کرات در طول تاریخ انقلاب چنین کارهایی مشاهده شده است .

وی در پایان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج ابراز امیدواری کرد که کارهای علمی با جهت خدایی و اخلاص دنبال شود .


 

نام:
ایمیل:
* نظر: