گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
بسیج دانش آموزی زرقان
حجت الاسلام و المسلمين محمد هادي رباني شيرازي امام جمعه زرقان با اشاره به گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج عنايتي الهي بود كه بر قلب امام خميني (ره) الهام شد و بسيج الگوي موفق امام براي عالم بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين محمد هادي رباني شيرازي امام جمعه زرقان با اشاره به گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج عنايتي الهي بود كه بر قلب امام خميني (ره) الهام شد و بسيج الگوي موفق امام براي عالم بوده است.
وي در همين رابطه گفت: بسيج هميشه پيروز بوده است و امام خميني (ره) الگوي بسيج را نه براي ايران بلكه براي عالم اسلام و بهتر است بگوييم براي مستضعفين عالم معرفي كرده است.
امام جمعه زرقان با اشاره به اينكه تفكر بسيجي و بسيج منحصر به ايران نيست افزود: امروز تفكر بسيج و تشكيلات بسيج را مي توان در كشورهاي مختلف ازجمله عراق، سوريه و يمن و … مشاهده كرد.
حجت الاسلام و المسلمين رباني شيرازي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري ، راهكار حل گرفتاريها و مشكلات كشور را در زمينه اقتصادي و ساير مسائل استفاده از نيروي شاداب ، جوان و تنومند بسيج معرفي كرد.

راهپيمايي اربعين و محكوميت اقدام تروريستي گروه تكفيري صهيونيستي در شهادت زائران حسيني
حجت الاسلام و المسلمين رباني شيرازي امام جمعه زرقان ضمن تسليت شهادت جمعي از زائران اباعبدالله الحسين (ع) كه مظلومانه در مسير بازگشت به وطن توسط گروه تروريستي داعش به شهادت رسيدند افزود: گروه تروريستي داعش و حاميان آمريكايي ، صهيونيستي و سعوديش انتقام ناراحتي خود از عظمت راهپيمايي اربعين را با شهادت مظلومانه اين زائران گرفتند.
امام جمعه زرقان با اشاره به اينكه سردمداران آمريكا ، اسرائيل و خصوصا آل سعود كه ناظر بر عظمت و شكوه راهپيمايي اربعين بودند از اين همايش عظيم احساس ضعف و شكست ميكنند و بايد بدانند كه با اين راهپيمايي عظيم نهضت حسيني خاتمه نمي يابد و مقدمه اي هست براي يك نهضت بزرگ و آن هم ظهور حضرت بقيه الله.
حجت الاسلام و المسلمين رباني شيرازي راهپيمايي اربعين را نمايش قدرت اسلام ناب ، اسلام علوي ، اسلام حسيني و نمايش قدرت منتظران امام زمان (عج) توصيف كرد.



224224/117
نام:
ایمیل:
* نظر: