سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۵:۲۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کانون بسیج مهندسین کازرون به مناسبت روز 5 آذر بیانیه ای را صادر نمود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازکانون بسیج مهندسین کازرون بمناسبت هفته شکوهمند بسیج بیانیه ای را صادر نموده است که متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت انقلاب شکوهمند اسلامی که دستاورد میلیون ها انسان ارجمند و هزاران شهید جاوید است، نقطه امید مسلمانان و مستضعفان جهان است، به قدری است که از عهده قلم و بیان برنیاید. بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی دو رکن اصلی انگیزه الهی و مقصود عالی حکومت اسلامی است. پنجم آذرماه هر سال، یاد آور تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)، مردانی را برایمان تداعی می نماید که با تاریخ هشت سال دفاع مقدس عجین گشته و رشادت ها و پاکی های آنان هنوز صادر کننده حماسه حسینی در دنیاست. امروز به برکت خونهای پاک بسیجیان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ما آموخته ایم هر کس که در دل برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است، آن کسی که از تسلط قدرت های بیگانه بیزار است، آن کسی که برایش آینده این کشور و ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می شود، آن کسی که مایل است بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا قدرت عجیبی را تشکیل بدهند که بشریت را به سمت کمال هدایت کنند و خودشان در قله کمال قرار بگیرند، آن کسی که این احساسات و این درک ها را دارد و حاضر است در این راه قدمی بردارد، او بسیجی است.

آری، هفته بسیج یادآور همبستگی، همراهی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان های متعالی در عرصه جهانی است که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمامی انسان های آزادیخواه و عدالت طلب قرار می گیرد.  
نوای دل نشین تفکر بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین‌انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را با شکست‌های زنجیره‌ای رو برو کرده، شاداب‌تر و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب را نوازش داده و آنان را در میدان‌های ستیز با استکبار و قدرت‌های سلطه‌گر مصمم‌تر و عازم‌تر ساخته است. عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش‌های موجود در راه دستیابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند.

کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج، اعلام می دارد با حفظ روحیه ایثار، بصیرت و معرفت و حرکت بر محور قرآن و عترت و بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و امام شهدا، همواره بر تکلیف و رسالت سنگین خود که همانا حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و ایستادگی در مقابل هرگونه ظلم و ستم بوده، ادامه داده و از ولایت‌محوری و ولایت‌مداری خود قدمی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: