آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
جناب سرهنگ محبی در جمع بسیجیان پایگاه شهید بهشتی پر زیتون : بسیج را به طور قطع بایدبازوی پرتوان نظام و انقلاب اسلامی دانست که اینک خدماتش مرزها را در نوردیده است

در این نشست  جناب سرهنگ محبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه صفر و تبریک هفته بسیج بسیجرا بازوی پرتوان نظام و انقلاب دانستند و گفتند اینک خدمات بسیج در عرصه های مختلفمرزها را در نوردیده است و محصول خدماتش کشورهای دوست و همسایه را نیز دیده میشود. ایشان نمونه بارز این این ادعا را شور و اشتیاق بسیجیان جهت حضور در کشور عراقبه منظور بازسازی عتبات عالیات در قالب استادکار و بنا و در کشور سوریه به عنوانمدافع حرم دانستند.

ایشانهمچنین اشاره ای هم به موضعگیری برخی دولتمردان در سیاست خارجی کرده اند و تاکیدکردند که تجربه و تاریخ نشان داده که هرجا ضعف نشان داده ایم دشمن گستاخ تر وجسورتر شده و دشمنی خودرا بیشتر کرده است.

جناب سرهنگ محبی انتقادیهم از رییس آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد در مراسم تودیع و معارفه داشتند کهخودرا اصلاح طلب شناسنامه دار معرفی کرده بودند و بیان داشتند که ما برای هر صندلیو میز ریاست شهیدانی تقدیم کرده ایم . اگر دغدغه انقلاب و شهدا را دارند بایدخودرا بسیجی شناسنامه دار معرفی کنند نه اینکه اصلاح طلب.








نام:
ایمیل:
* نظر: