پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۴:۲۶
کد خبر: ۹۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه
بنا به اعلام انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه، پروژه اوره و آمونیاک شهدای مرودشت در جایزه بین‌المللی مدیریت‌ پروژه، به عنوان یکی از ۴ پروژه برتر معرفی گردید.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از نکونیوز، پروژه اوره و آمونیاک شهدای مرودشت جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه را دریافت کرد. این جایزه توسط انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه اهدا می‌شود. مدیران پروژه اوره و آمونیاک شهدای مرودشت، در مراسمی که در کشور لهستان برای اهدای این جایزه مهم بین المللی برگزار گردید، شرکت نمودند.
این جایزه، هر ساله توسط انجمن بين‌المللي مديريت پروژه (IPMA) برگزار شده و نهاد مذبور پس از ارزیابی عملکرد پروژه‌ها براساس مدل تعالي پـروژه (PEM)، پروژه‌هاي برگزيده دنيا را معرفی مي‌نمايد. اين جايزه كه در دو دهه اخیر، بـا استقبال بسیار خوبي در سـطح جهـاني مواجـه شـده و در سال‌های گذشته پروژهایی از شرکت‌های معتبر حوزه انرژی از قبیل جنرال الکتریک، تکنیمونت، زیمنس و فاستر ویلر موفق به کسب عناوین مشابهی شده‌اند.
پروژه «اوره و آمونیاک شهدای مرودشت» از طرف شرکت «مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی» و با همکاری «مرکز تحقیقات و توسعه مدیریت پروژه»، در سطح ابرپروژه‌ها، در جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه سال جاری شرکت کرده و هدف از حضور این پروژه در جایزه 2016، معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و عملکرد پروژه های کشور در شرایط سخت تحریمی عنوان شده است.
ارزیابی پروژه در تیرماه و باحضور ارزیابانی از کشورهای آلمان، دانمارک، اوکراین و ایران در شیراز انجام پذیرفته و ارزیابان ضمن بازدید از پروژه به بررسی مدارک و مستندات و نیز مصاحبه با تیم پروژه پرداختند.
با توجه به زمان و هزینه اجرای پروژه، این نتیجه به واسطه توجه مدیران پروژه به «مدیریت ریسک»، «مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست» و همچنین «توجه به توان داخلی» در زمان تحریم‌های اقتصادی به دست آمده است.
مراسم نهایی این جایزه اخیراً با حضور شرکت های بین‌المللی فعال در عرصه مدیریت پروژه در کشور لهستان برگزار شد و پس از اعلام نهایی نتایج رقابت سال جاری، لوح تقدیر پروژه به آقایان مهندس بابایی مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و مهندس شیدانی مدیر پروژه مذبور اهدا گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: