يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۷۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی رازی:
دومین دوره المپیاد رایانه به میزبانی پژوهش سرای دانش آموزی رازی و همکاری گروه های آموزشی برگزار شد و طی آن دانش آموزان منتخب پایه هشتم از تمامی مدارس کازرون به رقابت پرداختند.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، رضا جاویدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، هدف از برگزاری این المپیاد را شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان در زمینه رایانه و تکنولوژی نوین عنوان کرد.
وی با اشاره به نحوه ارتباط کنونی دانش آموزان با همسالان و گروه های درسی، اظهار داشت: چون بیشتر تعاملات و ارتباطات کنونی دانش آموزان با همسالان، گروه های درسی و کتاب های درسی به وسیله رایانه و اینترنت صورت می گیرد، آشنایی دانش آموزان با محاسن و مزایای استفاده از دنیای رایانه و ارتباطات از دیگر اهداف این برنامه می باشد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون افزود: این المپیاد در دوره متوسطه اول و بین دانش آموزان پایه هشتم برگزار شد؛ بدین صورت که مرحله آموزشگاه در مدارس برگزار شده و مدارس متوسطه اول پس از شناسایی اولیه استعدادهای برتر و علاقمند در این زمینه، برگزیدگان را به اداره معرفی نمودند تا در مرحله ی دوم این المپیاد به رقابت بپردازند. 
جاویدی ادامه داد: در مرحله دوم، این رقابت به صورت کتبی و عملی برگزار شد، و مواد آزمون شامل سخت افزار (قطعه شناسی) و مهارت های هشت گانه ICDL بود.در پایان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، با ابراز امیدواری از این که این المپیاد در سطح استان هم برگزار شود،
گفت: این برنامه به ابتکار یک دانش آموز کازرونی متوسطه دوم به نام رضا دادوند در سال تحصیلی 95-1394 برای اولین بار در این شهرستان اجرا شد و امسال، دومین سال اجرای این المپیاد می باشد.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
16:46 - 1395/09/13
0
0
بودجه بندی را بزارید
نام:
ایمیل:
* نظر: