سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۳:۱۹
کد خبر: ۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
امام‌جمعه موقت لارستان:
امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال نابود کردن صنعت و دانش هسته‌ای ایران هستند، گفت: آمریکایی‌ها در تلاشند تا در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و غیره ایران اسلامی نفوذ کنند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نخستین هفته از ماه ربیع‌الاول این شهر با اشاره به جایگاه انسان‌ها در روی زمین، اظهار داشت: انسان‌ها بر تمام مخلوقات برتری دارند، پس باید به دنبال معرفت الهی باشند.

وی با اشاره به تصویب قانون «داماتو» در مورد تمدید تحریم‌های 10 ساله ایران در مجلس سنای آمریکا با 99 رأی موافق، افزود: پیشینه تصویب قوانین تحریم جمهوری اسلامی ایران به ادوار مختلف رؤسای جمهور دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا می‌رسد.

امام‌جمعه موقت لارستان بابیان اینکه در صورت تأیید این قانون توسط اوباما به مرحله اجرا درخواهد آمد، تصریح کرد: با توجه به رأی بالای مجلس سنا به این قانون به‌احتمال‌ بسیار توسط اوباما تأیید خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصویب چنین قوانینی در آمریکا علیه ملت ایران را نشان از عهدشکنی و قابل‌اعتماد نبودن آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها حاضرند برای دستیابی به منافع خودشان دست به هر اقدامی بزنند.

وی با استناد به بیانات امام خامنه‌ای در سخنرانی‌های مختلف درباره بدعهد بودن، قابل‌اعتماد نبودن، دشمنی مستمر آمریکا با ایران و خوش‌بین نبودن به مذاکرات، گفت: تصویب قانون داماتو نقض آشکار برجام است که به‌طورقطع واکنش مسؤولان جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

رمضانی با تأکید بر اینکه آمریکا تحریم‌ها را به‌عنوان ابزاری برای فشار به ایران به‌کار گرفته و سعی دارد تا بدین‌وسیله با اهرم اقتصادی کشور ما را به‌زانو درآورد، افزود: آمریکا درصدد است رابطه ایران با سایر کشورها را خدشه‌دار و هزینه‌های سیاسی به ایران تحمیل کند.

امام‌جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال نابود کردن صنعت و دانش هسته‌ای ایران هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در تلاشند تا در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و غیره ایران اسلامی نفوذ کنند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد هوشیاری مردم و مسؤولان در امر نفوذ، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با نفوذ به مراکز تصمیم‌ساز کشور محاسبات مسؤولان را تغییر دهد، باورهای مردم را منحرف کند و روحیه انقلابی را از مردم و مسؤولان بگیرد.

امام‌جمعه موقت لارستان بیان کرد: تا زمانی که امام خامنه‌ای در رأس تمام امور قرار دارند با بینش سیاسی و فقهی خود و با اتکا به ایمان قلبی، شجاعت و اقتدار در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی تأکید کرد: بنا به فرمایشات امام خامنه‌ای تنها راه علاج مشکلات کشور این است که اگر عزت، رفاه، استقلال و سربلندی را می‌خواهیم باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: