دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۵:۰۲
کد خبر: ۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس خبر داد:
معاون هماهنگ كننده سپاه فجر استان فارس از برگزاري سومين جشنواره آواها و سرودهاي حماسي كشور به ميزباني شيراز در روزهاي پاياني آذرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي عصر سه‌شنبه 16 آذر در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته دومين سال از جشنواره آواها و سرودهاي حماسي را در شيراز برگزار كرديم و با توجه به سطح كيفي مطلوب مراسم، رئيس سازمان بسيج مستضعفين قول داد كه امسال هم شاهد برگزاري اين رويداد فرهنگي و هنري باشيم.

 

کوشکی برگزاري چنين جشنواره‌اي را نشان‌دهنده توانمندي‌هاي بسيج در عرصه‌هاي مختلف دانست و گفت: بسيج امروز مظهر و تجلي قدرت و نمايش‌دهنده توان نظام اسلامي در ابعاد مختلف است. يك‌جا در دفاع از حريم ولايت و حرم اهل‌بيت(ع) با دشمنان به نبرد سخت مشغول مي‌شود و در جايي در لطيف‌ترين رويدادها، توان خود را به نمايش مي‌گذارد.

 افتتاح اولين خانه سرود بسيج هنرمندان كشور در شيراز

كوشكی با بيان اينكه عرصه هنر و فرهنگ، لطيف‌ترين و تاثيرگذارترين صحنه‌ها براي حضور بسيج و نمايش توانمندي بسيجيان است،‌گفت: افتخار مي‌كنيم كه بسيج در عرصه هنر نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته و دارد.

 

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس گفت: امسال از 26 آذرماه شيراز ميزبان برگزيدگان هنر موسيقيايي فاخر و انقلابي است و اين برنامه تا روز 30 آذر ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: امسال علاوه بر شيراز پيش‌بيني اجراي سرودهاي حماسي در برخي شهرهاي استان فارس نيز انجام شده است.

 

كوشكي تاكيد كرد كه سال گذشته مردم شيراز استقبال خوبي از جشنواره آواها و سرودهاي حماسي داشتند، ابراز اميدواري كرد كه امسال شاهد استقبال بيشتر مردم باشيم.

 

خاطرنشان می سازد، جشنواره آواها و سرودهاي حماسي با حضور بيش از 400 هنرمند در زمينه‌هاي مختلف موسيقي سنتي، محلي، سرود و پاپ در شيراز برگزار خواهد شد.

 

 

 انتهای پیام/ 224224

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: