دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درجمع مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس در سال94:
سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دوران تصدی فرماندهی سپاه فجر استان فارس بر ضرورت تربیت نیروهای طراز انقلاب در بین هنرمندان تاکید نمود.

سازمان بسیج هنرمندان فارس- سردار غلامحسین غیب‌پرور با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

غیب پرور در دوران تصدی فرماندهی سپاه فجر استان فارس، در نشست تخصصی مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس درسال 94 بر لزوم کار فرهنگی و اقدام فرهنگی در طراز انقلاب تاکید نمود که در ادامه بخشی از این سخنان آمده است:

 

لزوم کار فرهنگی

سردار غلامحسین غیب پرور، با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه بیان داشت: گاهی اوقات کار تبلیغی انجام می دهیم و به نام کار فرهنگی تمام می کنیم، کار تبلیغی مانند اقیانوسی درسطح وسیع است که آب آن تنها تا قوزک پا بیشتر نفوذ نمی کند.  

 

وی با بیان اینکه کار تبلیغی کاری با اثر زودگذر است ابراز داشت: کار تبلیغی کاری با اثر زودگذر است در حالی که کار فرهنگی با اثر گذاری بیشتر است واین اجحاف است که کار تبلیغی را به جای مار فرهنگی گذاشت.

غیب پرور در ادامه افزود: هنرمندان بدلیل حوزه نفوذ در میان مردم اثر بیشتری را دارا هستند و در بسیج هنرمندان باید بدنبال کار فرهنگی باید بود.

 

  وی افزود: در مسیر فعالیت خود نبایستی سرگرم اهداف وسط شویم، گاهی اوقات ما اهداف خود را گم می کنیم وسرگرم اهداف واسط می شویم وفراموش می کنیم که هدفمان چیست و از مسیر خارج می شویم.  

 اولین نشست مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس درسال 94

اقدام فرهنگی در طراز انقلاب

سردار غیب پرور، با اشاره به اقدام فرهنگی در طراز انقلاب عنوان داشت: باید در طراز انقلاب فعالیت کنیم، اساسا هدف ما در فلسفه ی انقلاب اسلامی، زمینه سازی حکومت اسلامی است.

 

غیب پرور اضافه داشت: در مسیر فعالیتمان باید بنگریم تولیدات هنر ما در راستای اهداف انقلاب اسلامی است یا خیر، اگر این هدف را نداشته باشیم دچار خسران وزیان هستیم.


اولین نشست مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس درسال 94


تشکیل اتاق فکر و تدوین نقشه راه

فرمانده سپاه فجر فارس در سال94، با اشاره به ضرورت تدوین نقشه راه در بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: شما مدیران ومسئولان باید با ارتباط با یکدیگر وبا هم افزایی بیشتر به ترسیم نقشه ی راه بپردازید.

 

 غیب پرور در ادامه افزود: در بسیج هنرمندان بدنبال تربیت نیروهای طراز انقلاب باشید و مطالبات خود را بطور جد دنبال کنید و در مسیر خسته نشوید و تا به رسیدن نتیجه دست از فعالیت نکشید.

 


اولین نشست مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس درسال 94

نام:
ایمیل:
* نظر: