يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۲:۲۵
کد خبر: ۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
جشنواره شعر بسيج هنرمندان فارس طی جلسه ای که با حضور دکتر غلامرضا کافی و همچنین هیات برگزاری جشنواره شعر برپا شد برنامه ها زمانی،ارکان و مسئولان کمیته های مختلف این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان فارس، دکتر غلامرضا کافی "استاد دانشگاه و دبیر علمی جشنواره شعر بسيج هنرمندان فارس" با توجه به تعدد موضوعات اعلام شده و همچنین گسترگي وسیع شرکت کنندگان در سطوح تعیین شده، بيان داشت: پیش بینی می شود از جشنواره شعر بسيج هنرمنادن فارس استقبال خوبی صورت گیرد لذا در انتخاب داروان، بخش فنی و سایر امور اجرایی تعمل خاصی صورت گرفته است.

فاطمه فاضلی شاعر و دبیر اجرایی جشنواره شعر بسيج هنرمندان فارس در ادامه نیز با تایید بر این موضوع گفت: با توجه به کافی بودن زمان و بنیه قابل قبول شاعران استانی، آثار ارسالی از سطح کمی و کیفی قابل قبولی برخوردار خواهند بود.

دکتر مرادی شاعر استانی و از داوران و عضو هیات برگزاری جشنواره نیز بر لزوم هماهنگی بین انجمنهای فعال شعر و همچنین تعامل با شاعران و کانون های شهرستانهای استان فارس تاكيد كرد و گفت: در جشنواره شعر بسيج هنرمندان فارس شاهد حضوری درخشان و برجسته در این دوره از جشنواره شعر خواهیم بود.

شایان ذکر است جشنواره استانی شعر بسیج در شهریور ماه 92 برگزار می گردد و آخرین مهلت ارسال اشعار به دبیرخانه جشنواره 10مرداد ماه سال جاری است.

همچنین شاعران در سه سطح دانش آموزی،جوان و بزرگسالان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بنا بر این گزارش شعار سال "سال حماسه اقتصادي و حماسه سياسي"، شعر اجتماعی، دفاع مقدس و همچنین موضوعات آزاد قالبهای این بخش از جشنواره است.

در ادامه هیات برگزاری جشنواره، دکتر غلامرضاکافی، دکتر محمد مرادی، دکتر قیصری، صفری و فاطمه فاضلی را در بخش داوری معرفی نمودند.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع بیشتر به وبلاگ جشنواره"فانوس انديشه" fanooseandishe.blagfa.com مراجعه نمایند.
انتهاي پيام/224224/
نام:
ایمیل:
* نظر: