آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور اعضای شورای فرماندهی ناحیه فیروزآباد ، جلسه شورای جهاد فرهنگی و گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد . سرهنگ محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در این جلسه عنوان کرد مجموعه سپاه کار انقلابی خود را در احیاء معروفات الهی با یاری خداوند انجام خواهد داد و این هفته را با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد کرد.
جلسه شورای جهاد فرهنگی و گرامیداشت هفته وحدت با حضور اعضای شورای فرماندهی ناحیه فیروزآباد برگزار شد؛ در ابتدا مسؤول فرهنگی ناحیه فیروزآباد گزارشی از کیفیت برنامه های اجرا شده در هفته بسیج ارائه دادند. در ادامه به موضوع بحث جلسه پرداخته شد و ایشان به برنامه های ضروری در راستای تحقق سازی امر جهاد فرهنگی اشاره داشتند و عنوان کردند که جلسه مربیان حوزه ها در شیراز و جلسه کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاههای مقاومت که در سطح ناحیه اجرا خواهد شد، جزء اصلی ترین برنامه ها در مهلت باقیمانده تا پایان سال خواهد بود.
سرگرد غلامیان در خصوص برنامه های پیشنهادی هفته وحدت هم مطالب مهمی را ایراد کردند. ایشان هفته وحدت را در راستای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری برشمردند و برنامه ریزی دشمن در سطح بین المللی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلامی را نمونه های مقابله با وحدت مسلمین دانستند و بیان داشتند تولید القاعده، داعش، طالبان و.. از این دست موارد است.
مسؤول فرهنگی ناحیه برنامه های این هفته را بسیار متنوع خواندند و برنامه های مذهبی، نشست ها، جشن ها، مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده شهدا و.. را از جمله آنها عنوان کردند. ایشان همچنین فضاسازی در سطح تابلوهای تبلیغات شهر، حوزه های مقاومت، پایگاههای بسیج، حضور فعال در فضای مجازی و... از دیگرت برنامه ها خواندند و خواستار برنامه ریزی حوزه ها وحضور بسیجیان جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این قبیل فعالیتها شدند
.















نام:
ایمیل:
* نظر: