کد خبر: ۹۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
روز بصیرت و روز میثاق با ولایت
مقام معظم رهبری:روزی که مردم احساس کنند که دشمنی ای متوجه انقلاب است بی فراخوان میآیند

«وَ اطیعُوا اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ لاتَنازَعُوا فَتَفشَلُوا وَ تَذهَبَ ریحُکُم وَ اصْبِرُوا انَّ اللهَ مَعَ الصّابِرینَ»؛ و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع را نپویید که در اثر تفرقه، سست و ترسو شده قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید پایدار و صبور باشید که خدا همیشه با صابران است.( سوره انفال، آیه ۴۶)

 

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، سازمان بسیج کارگری فارس به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.  متن این بیانیه به شرح ذیل است:

« روزي كه توده عظيم مردم احساس كنند كه دشمني اي متوجه انقلاب است، بدون فراخوان حركت ميكنند و مي آيند.، روز 9 دي شما ديديد در اين كشور چه اتفاقي افتاد و چه حادثه اي پيش آمد... حرکت 9 دی بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید، لذا حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست.»
» رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)


یوم الله 9 دی ماه روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است و مردم انقلابی و آگاه ما در یکی از حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب خون بار خویش با درک تکلیف تاریخی خود به نحو خود جوش و خروشان همچون سیلی توفنده ترفندها و تزویر های مدعیان تقلب را در انتخابات فراگیر و حداکثری ریاست جمهوری دهم، درهم پیچیده و نابود ساختند.۹دی  ماه ۸۸ اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.۹ دی ماه،تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.۹ دی ماه ،جشن ولایتمداری مردم ایران و بروز زیباترین تصاویر و جلوه های بصیرت ، ولایتمداری و دشمن شناسی ملت ایران توانست نقشه های شوم دشمنان را نقشه برآب سازد.

9 دی مصداق بارز کلام امام خامنه ای است که می فرماید:

روزي كه توده عظيم مردم احساس كنند كه دشمني اي متوجه انقلاب است، بدون فراخوان حركت ميكنند و مي آيند.، روز 9 دي شما ديديد در اين كشور چه اتفاقي افتاد و چه حادثه اي پيش آمد.
دي آزمون مهمي بود براي كشور، هم عبرتهاي زيادي داشت هم درس هاي زيادي داشت و در اين آزمون ملت ايران پيروز شد  . نهم دي 88 ، حادثه كوچكي نبود بلكه آن حركت عظيم و ماندگار مردمي، شبيه حركت بزرگ ملت در روزهاي اول انقلاب است و بايد تلاش شود در سالگرد اين حماسه، حرف اصلي ملت ايران، يعني حركت در سايه دين و تحقق وعده هاي الهي تبيين شود. نمایشی حماسی از تجلی اقتدار و غیرت و شعور مذهبی و سیاسی این ملت شهید پرور بود تا دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی این نظام به خصوص اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار و ایادی سر سپرده آنان بدانند این مردم عزیز دست از دین و ارزش های مقدس خود برنداشته و همیشه با بصیرت و هوشمندی کامل در صحنه های مبارزه با دشمنان بی خرد حضوری حماسی دارند.

سازمان بسیج کارگری  از تمامی آحاد مردم به خصوص کارگران،مدیران،تولید کنندگان ،صنعتگران،کارآفرینان وتمامی دست اندرکاران عرصه کار و تولید دعوت می نماید تا باوحدت کلمه و پرهیز از دوقطبی ،  چند دسته گی ، پراکندگی و دوری دلها از یکدیگر که باعث فشل شدن جامعه می شود، متحد و یکدل ، دست در دست یکدیگر گذاشته و میهن خود را با تحقق اقتصاد مقاومتی، آباد نماییم.

دست در دست هم نهیم به مهر         میهن خویش را کنیم آباد.

والسلام

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: