کد خبر: ۹۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
۹ دی نماد ولایت‌پذیری و بصیرت سیاسى ملت بزرگ ایران است
دیروز و در آستانه فرارسیدن روز بصیرت سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای تاکید کرد حضور عظیم، خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه ۹ دی نماد ولایت‌پذیری، بصیرت سیاسى، پای‌بندى به انقلاب و آرمان‏‌هاى انقلاب اسلامی است.

به گزارش «بیکافارس»، دیروز و در در آستانه فرارسیدن روز بصیرت سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای تاکید کرد در سالروز نهم دی ماه همچون سال‌های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود. "

در این بیانیه آمده است حضور عظیم، خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی نماد ولایت‌پذیری، بصیرت سیاسى، پای‌بندى به انقلاب و آرمان‏‌هاى انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامى با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

اتفاقات سال 1388 از حساس‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین وقایع سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده است، در جریان حوادث سخت فتنه 88 خواص بی‌بصیرت و در راس آنها سران فتنه در امتحان الهی مردود شدند اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مومن ایران در سایه تدابیر حکیمانه  آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بار دیگر به سلامت و با سربلندی از حادثه‌ای شکننده عبور کرد.

دست‌های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه‌گر در فتنه 88 آشکار شد اما حضور حماسی 9 دی، استحکام نظام اسلامی و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا داد و  مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌گران بوده است.

دشمنان ملت ایران  از بدوِ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه بر علیه آن را آغاز کرده و هیچ‌گاه از حجم دشمنی‌ها و توطئه‌های آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است، بزرگداشت نهم دی‌ماه عبرت‏‌هاى فراوان و پندهاى متعددى را براى قدرت‏‌هاى بزرگ بیگانه و مداخله‏‌گر به ارمغان آورده و سبب یأس و نااُمیدى آنها و عناصر فتنه‌گر خواهد شد.

حماسه 9 دی ماه سال 1388 که به‏ دنبال فتنه‌انگیزی، هتک حرمت مقدسات اسلامى و اهانت به ارزش‏‌هاى دینى و انقلابى صورت گرفت حجت را بر همه تمام کرد، فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها را نااُمید کرد و در تاریخ ماندگار شد، در سالروز نهم دی ماه همچون سال‌های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

بسیجیان و پاسداران سپاه فجراستان فارس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر از ملت مومن ایران به دلیل مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر آنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: