جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۷:۴۳
کد خبر: ۹۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس:
نیما زارع گفت: هنرمندان ارزشی در معرفی آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل آینده ساز کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در در نشست نقد و بررسی مجموعه شعر پایداری «به تاوان صبری که نداشتم» از محمد مرادی بیان داشت: امروز چه بخواهیم وچه نخواهیم، شعرای ما در عرصه شعر نیاز به معرفت عمیق دینی و هنری دارند وهمگان تصدیق می کنند در فضای انقلاب وبیداری اسلامی برای بسیاری ملت ها الگوشده ایم همین بیداری اسلامی اثرگرفته ی این حرکت عظیم ملت ایران است.

 

 

زارع در ادامه اضافه داشت: اگربخواهیم به لوازم الگو بودن عمل کنید، بایستی معرفت دینی واسلامی خودتان را عمق ببخشید، راه این مسیر هم آشنایی با قرآن، نهج البلاغه وصحیفه سجادیه است.

 

زارع با اشاره به نگاه ویژه سازمان بسیج هنرمندان فارس برترویج هنر انقلابی ودینی ابراز داشت: استان فارس محل سکونت بسیاری از شاعران انقلابی و متدین است، همه می دانیم شاعران و هنرمندان انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنان قرار دارند و وظیفه همه ما تجلیل از این هنرمندان انقلابی است.

زارع افزود: شاعران و هنرمندان انقلابی با دیده بانی و با بهره گیری از قلم و شعر با توطئه های فرهنگی دشمن مقابله می کنند و هشدارهای لازم را می دهند. این کار بسیار ارزشمندی که در استان فارس و شیراز انجام شده است، امیدواریم به الگویی برای دیگر استان ها نیز تبدیل شود.

 

گفتنی است، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر "به تاوان صبری که نداشتم" از محمد مرادی، به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس وبا همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس برگزار گردید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: