گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
حماسه بیداری در بیرم
نشست بصیرتی حماسه بیداری با حضور سردار نوراللهی باحضور جانشین فرماندهی دانشگاه افسری وتربیت پاسداری امام حسین (ع) دربیرم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در بیرم، نشست بصیرتی حماسه بیداری با حضور سردارنوراللهی باحضور جانشین فرماندهی دانشگاه افسری وتربیت پاسداری امام حسین (ع) دربیرم برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از عرض خیر مقدم خدمت حضار توسط فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) بیرم ،جناب سروان جعفری  فرصت را غنیمت شمرد واز زحمات و تلاشهای برادر جلالی بابت هدایت وفرماندهی گردان بیت المقدس بسیج بیرم ،برادر حسن غلامی نیز به عنوان فرماندهی جدید گردان بیت المقدس بیرم معرفی گردید که حکم سرپرستی فرماندهی گردان با دستان سردار نوراللهی به ایشان اعطا شد.

جعفری هدف ازنشست را رفع ابهامات سیاسی وتبیین خطوط امام وگفتمان سازی انقلاب برشمرد.

ادامه این نشست بصیرتی که امام جمعه،مسئولین،مردم و بسیجیان بیرم حضور داشتند؛ سردار نوراللهی با توجه به تقارن سالگرد عملیات کربلای4 و حماسه 9 دی سال 88، وجود عناصر فتنه و نفوذی ها را در هر عصر و زمانی بسیار خطرناک و مضر برشمرد و خاطرنشان کرد: همانگونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عملیات غرورآفرین کربلای 5، چشم دشمن و عناصر نفوذی و خودفروخته را کور کردند، در 9دی نیز بساط فتنه سال 88 را در هم پیچیده و دشمنان خارجی و داخلی را در براندازی نظام ناکام گذاشتند.

درانتهای مراسم از کلیپ بازگشت شهید دست بسته که توسط بسیجیان پایگاه شهیددست بسته جوزقدان  آماده شده بود رونمایی شد. /ص




انتهای پیام
224224/146



نام:
ایمیل:
* نظر: