کد خبر: ۱۰۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
سرهنگ حسینی در جمع خبرنگاران
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در جمع خبرنگاران صبحامروز بیان نمود: بیش از 200عنوان برنامه فرهنگی ،هنری و ورزشی در دهه فجر در شمال غرب شیراز برگزار خواهد شد.
وی در این مراسم ابتدا ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر به موضوع دهه فجر پرداخت و افزود: دهه فجر یادآور مجاهدت ها و دلاورمندی های حضرت امام خمینی(ره) و یاران ایشان که همه مردم ایران عزیز می باشد و دهه فجر در واقع نقطه رهایی مردم از زیر سلطه طاغوت ها بود
وی گفت: دهه فجرتظمین کننده اقتدار،فرهنگ،استقلال ،امنیت و اقتدار نظام اسلامی می باشد ودهه فجر سال57 سرچشمه جوشان روحیه انقلابی و تدین در وجود مردم شریف اسلامی است .
وی تصریح نمود:انقلاب اسلامی باطل کننده نقشه های شوم شیطان برای جامعه ما و کل بشریت است و انقلاب اسلامی نجات بخش روح و جان مردم از ظلمت و سیاهی و تباهی می باشد.

سرهنگ حسینی بیان داشت: استقرار حکومت اسلامی با رهبری امام بر اساس مباهین و فراضین الهی بوده که از نعمات و عنایت الهی به نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی  افزود:یوم ا... دهه فجر را برای بازشناسی و باز آموزی آرمان های بلند انقلاب گرامی بداریم و سال به سال نسل جوان را با آرمان های و خط امام راحل آشنا کنیم
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز گفت:یکی از اهداف امام  عزیزمان مبارزه با ظلم و استکبار بود و از اهداف دیکر ایشان برپایی حکومت عدل الهی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و پیشرفت های مادی و معنوی برای پیشرفت جامعه اسلامی  می باشد.
وی در پایان به انجام برنامه های برنامه های شاخص بسیجیان شمال غرب شیراز در دهه فجر امسال را برگزاری سلسله نهضت دستاوردهای انقلاب اسلامی ،جشن های بزرگ انقلاب اسلامی در سه منطقه گویم ،گلستان و صدرا،برگزار ی4یادواره شهدا،مانور شبکه رضویون در قالب طرح نسیم محبت با موضوع ارشاد و تذکر لسانی،جشنوراه شکوفه های بیداری انقلاب با نام پله پله تا خدا خاص مدارس ابتدایی،برگزاری مسابقه قرآنی در سطح نوجوانان و جوانان در سطح عموم مردم،مسابقات ورزشی فوتسال ،والیبال،تنیس و...،جشن رویش های انقلاب در برخی از مناطق خصوصا شهر صدرا،نمایشگاه جنگ نرم در سطح مدارس،مسابقه کتابخوانی،تجلیل از پرستاران نمونه،اکران فیلم یتیم خانه ایران،دیدار با ائمه جمعه و جماعات ،عطر افشانی قبور شهدا و دیدرا از خانواده آنان و....نام برد.

نام:
ایمیل:
* نظر: