آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز:
سیدداوود نبوی زاده گفت: یکی از اهداف پایتخت کردن شهر ها به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام اتحاد بین مسلمانان است و ایا مسئولین اینگونه می خواهند به این اهداف کمک کنند؟
سیدداوود نبوی زاده،مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به حواشی جشن پایتختی جوانان جهان اسلام گفت: راجع به حواشی برگزاری مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز و خروج افرادی چون آیت الله دستغیب و آیت الله ایمانی از این مراسم عرایضی دارم که امیدوارم به گوش مسئول برگزاری این برنامه برسد.

وی ادامه داد: ما در عصری زندگی میکنیم که ثبت و ضبط لحضات با استفاده از ابزار فیلمبرداری کار دشواری نیست. حال آیا در چنین عصری و در این چنین مراسمی و همچنین در کشوری اسلامی چون ایران جایی برای خطا می ماند؟


نبوی زاده با اشاره به علم مسئولین از احکام موسیقی گفن: راجع به موسیقی می دانیم از یک طرف موسیقی غیر لهوی داریم و از طرف دیگر موسیقی لهوی در اسلام و در نظر مراجع تقلید شیعیان حکم در رابطه با موسیقی لهوی به وضوح روشن و حکم به حرام بودن آن میکنند و همه ما این را می دانیم  حال باید بگویم که یک فعلی که میگویند حرام است دیگر حرام است و گذر زمان بر حرام بودن آن اثری ندارد و از حرام بودنش نمی کاهد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی با اشاره به اهمال مسئولین افزود: این افراد هستند که تفکراتشان درخور تغییر است و گاهی می پندارند که نه حالا دیگر قضیه فرق میکند و دیگر حرام نیست و این سخت گیریست درصورتی که اینها اشتباه فکر میکنند.


وی با اشاره به فیلم های پخش شده از این جشن افزود: در مراسمی که برگزار کردید، در بخشی از این مراسم موسیقی ای نواخته شد که حتی فرد نوازنده هم تحت تاثیر آن موسیقی که خود نواخته بود حرکاتی انجام می داد که دور از شان یک مومن و مسلمان است.و هم چنین عده ای هم غفلت زده تشویق میکردند.


سید داوود نبوی زاده ادامه داد: جناب آقایان مسئول مربوطه، شما گفته بودید که برنامه های خوبی تدارک دیده اید، آیا تعریف شما از برنامه های خوب اجازه ی انجام گرفتن یک فعل حرام در برنامه هایتان بود؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه ازاد خطاب به مسئولین برگزاری گفت: هدف شما از اجازه ی اجرای چنین موسیقی ای چه بوده؟ آیا می دانستید موسیقی این گونه میخواهد اجرا شود که اگر نمی دانستید، چرا پس از اجرای آن سکوت کردید و بروی خودتان نیاوردید در صورتی که دو نفر از علمای ای شهر بخاطر دون شان بودن موسیقی جلسه را ترک کرده اند و آیا این علامت هشداری برای شما نبود؟


نبوی زاده با شاره به عنوان مرکزیت جوانان جهان اسلام تاکید کرد: یکی از اهداف پایتخت کردن شهر ها به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام اتحاد بین مسلمانان است  و ایا مسئولین اینگونه می خواهند به این اهداف کمک کنند؟


وی ادامه داد: این گونه میخواهند اسلام و انقلاب را انهم در سی و هشتمین سالگردش به جهان اسلام و جوانان آن معرفی کنند؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه ازاد در پایان خطاب به مسئولین گفت: زحمات و تلاش های خود را با چنین خطاهای بزرگ و زشت و ناپسند ، بی ارزش نکنید به راستی که مسئول بودن هم لیاقت می خواهد  و حال اشتباهی مرتکب شدید که نمی شود به سادگی از کنار آن عبور کرد باشد که خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: