آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:اگر استاندار فارس خود را فرد انقلابی و پیگیر مطالبات مردم می داند و اگر خود را جزئی از نظام می داند باید تمام پیگیری ها را برای اخراج متولیان امر که لیاقت کارهای فرهنگی ندارند انجام دهد تا شاهد این چنین اتفاق هایی نباشیم.
محمد کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رابطه با حواشی مراسم پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز اظهار داشت:تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی و نماینده ولی فقیه در استان کار خوبی را انجام دادند و از جایگاه خود دارند حمایت می کنند که با این قضیه بیرخورد  کنند اما باید با متخلفان امر برخورد صریح شود و حتی در خطبه های نماز جمعه اسامی این مدیران متخلف آورده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه افزود: این مدیران متخلف خوشان می دانستد چه کاری دارند انجام می دهند و قرار است چه هنجارشکنی هایی صورت بگیرد و به همین دلیل نمی خواستند این اتفاقات رسانه ای شود و حتی اگر نماینده ولی فقیه دراستان و تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی نبودند هیچ کس از حاشیه این برنامه مطلع نمی شد.

وی گفت:شیراز بعنوان یک در کشور های اسلامی مطرح بوده و همچنین به شهر شهید پرور مشهور است و با وجود اینکه آستان مقدس احمدابن موسی در این شهر است می شود از ظرفیت های فرهنگی استفاده کرد و یک الگو سازی شود برای شهرهای اسلامی و حتی غیر اسلامی می تواند باشد.

کیانی افزود:این برنامه هیچ سودی که ندارد حامل پیام های منفی هم بوده است و اگر این رویه ادامه پیدا کند به ضرر انقلاب اسلامی است و به جای این برنامه ها بیاییم نقش جوانان در فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین کنیم.

وی در پایان خطاب به استاندار فارس خاطرنشان کرد:اگر استاندار فارس خود را فرد انقلابی و پیگیر مطالبات مردم می داند و اگر خود را جزئی از نظام می داند باید تمام پیگیری ها را برای اخراج متولیان امر که لیاقت کارهای فرهنگی ندارند انجام دهد تا شاهد این چنین اتفاق هایی نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: