کد خبر: ۱۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
دوره توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه‌های نورآباد مطرح شد؛
عضو جامعه مهندسین بسیج سازندگی فارس در دوره توانمندسازی اساتید بسیج نورآباد گفت: حوزه اقتصادی باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و توانمندسازی کشور استفاده کند.

به گزارش اساتید فارس، محمدرضا عسکری در دوره توانمندسازی استادان بسیجی شهرستان ممسنی که در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برگزار شد، درباره اهمیت و جایگاه بسیج گفت: هدف انقلاب اسلامی نفی سلطه‌گرایی، استعمار و استثمار و نتیجه آن غلبه مستضعفین بر مستکبرین بوده و یقیناً این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: صاحب نظران اقتصادی باید به ایده‌های مقام معظم رهبری در راستای توسعه کشور ببالند؛ حوزه اقتصادی باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و توانمندسازی کشور استفاده کند.

عضو جامعه مهندسین بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: عمل به منویات و توصیه‌های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما استادان و دانشجویان است و در نتیجه این کار، هم به توسعه و هم به امیدهای مورد نظر و باارزش انقلاب اسلامی خواهیم رسید.

امیری، تحلیلگر مسایل سیاسی سپاه فجر فارس نیز در باره بصیرت افزایی و نهادنیه سازی منویات مقام معظم رهبری و به حداقل رساندن بحث جنگ نرم در فضای مجازی سخنانی ایراد کرد.

اسماعیل شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در باره ارزش و جایگاه بسیج و بسیجی و نقش استادان بسیجی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سخنانی بیان کرد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: