آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه آباده؛
محمد محمدی امین دانشجوی بسیجی آباده گفت: شورای شهر جای نا اهلان و افراد بی کفایت نیست.
محمد محمدی امین دانشجوی بسیجی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه آباده بیان داشت: همراه شدن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری موجب آکنده شدن شور و هیجان در فضای سیاسی کشور گردیده و اذهان عمومی را متوجه خود کرده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به جایگاه مهم شورای اسلامی شهر و روستا که در قانون اساسی یکی از ارکان تصمیم گیرنده محسوب می شود و اجرای تصمیمات این شورا در چهار چوب قانون برای تمامی مردم و مسئولین لازم می باشد، وظیفه خود می دانیم که از این ایام و از این عرصه مهم و سرنوشت ساز بی تفاوت عبور نکرده و انتظارات شما مردم شریف و شهید پرور را از مسئولین مطالبه نماییم.
photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۲_۱۸-۱۲-۲۴.jpg

وی افزود: کاندیداهای امروز و شوراهای فردای شهر آباده، بگذارید تا قبل از هرچیز متذکر شوم که قرار است در چه عرصه ای وارد شوید. شهر آباده با سبقه تاریخی و دارا بودن تعدادی کثیری از فرهنگیان استان و دانشمندان بزرگ کشور و دنیا و تقدیم شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و اولین شهید مدافع حرم شمال استان فارس پایتخت فرهنگی استان محسوب می شود. آباده ای که در یک روز با یزد صاحب فرمانداری شد و روزی سودای استان شدن آن در سر مسئولین پروده می شد، حال یزد کجا و آباده کجا؟

وی ادامه داد: هیچ می دانید آباده یکی از بزرگترین دارندگان و تولیدکنندگان و صادر کنندگان خاک نسوز کشور است، اما با وجود این ظرفیت با انبوهی از بیکاری مواجه است و همچنین جوانان جویای کار باید در استان های همجوار دنبال کار باشند؟

وی گفت: امروز روزی است که مسئولین گذشته از فرمانداران و نمایندگان سابق تا شورا و شهردار سابق و مسئولین امروزی باید پاسخگوی این وضعیت باشند و مسئولین جدید باید تغییر دهنده ی وضعیت موجود باشند و این یعنی رویارویی و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و سختیها و این مهم تنها با مدیران و مسئولان متعهد، متخصص و انقلابی با رویکرد جهادی محقق خواهد شد.
photo_2017-05-12_20-25-26.jpg

وی تصریح کرد: شورای شهر باید شورایی باشد که براساس خِرد جمعی و با رعایت ضوابط قانونی عمل نماید و نه آنکه به شورایی تبدیل شود که به جای آنکه حل و فصل کننده مشکلات مردم باشد خود دچار اختلاف شوند و با دوستگی، حزب بازی و جناح بندی و استفاده از حق وتو تصمیمات شورا را به حالت تعلیق در آورند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز آوار یا آباد کردن شهرستان در گرو تصمیم امروز ماست. نشان دهید که شورای شهر جای نا اهلان و افراد بی کفایت نیست و فراموش نکنید شورای شهر هرچه بوده اند و هستند و خواهند بود انتخاب مردم بوده و تمام اتفاقات از خوب و بد نتیجه تصمیمات همین روز های ماست و حال باید گفت از ماست که بر ماست.

وی ابراز داشت: روی سخنم با شما کاندیداییست که برای رسیدن به صندلی شورا دست و پا می زنید و از جیب مردم هزینه می کنید به کجا چنین شتابان...
photo_2017-05-12_20-25-37-(3).jpg

وی ادامه امروز به شما متذکر می شوم در این بحبوحه انتخابات که عکستان بنر خیابان و اسمتان نقل محافل شده و عده ای به عضویت ستاد انتخابات شما در آمده اند که یقیناً منافعی را دنبال می کنند، خود را فراموش نکنید و سری به قبرستان بزنید و آخرین ایستگاه زندگیتان را ببینید، نه دنیا انقدر طولانی است و شورای شهر آنقدر با ارزش که آخرت خود را فدای آن کنید. نامزد شورای شهر، به گلزار شهدا بروید و بدانید در مقابل کوچکترین اشتباه باید پاسخگوی چه کسانی باشید.

وی افزود: امروز که احساس تکلیف کرده اید عکس شهدا را در کنار عکس خودتان بگذارید و قدری تأمل کنید صادقانه و دوستانه بگویم امروز که اینقدر احساس تکلیف کرده اید سری به جانبازان بزنید شاید در شناخت تکلیف و رفتارهایتان تجدید نظر کنید.

وی در پایان گفت: در هر حال توصیه می کنیم که از گذشتگان عبرت بگیرید و تجربه آنان را چراغ راه خویش قرار دهید و در چاه تاریکی که برخی در آنها فرو رفته اند سقوط نکنید و مردمی را که امروز نیازمند یک بند انگشت شان هستید را فردا فراموش نکنید و برای رفع مشکلات تلاش کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: