آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: نخواهیم گذاشت آرمان های امام راحل در کتاب های درسی محدود بماند.
زهرا میرغفاری جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به شجاعت ستودنی حضرت امام راحل، اظهار داشت: امام چون که به خدا توکل داشت از هیچ قدرتی نمی هراسید؛ در هنگام خروش امریکا فرمودند که هیچ غلطی نمی تواند بکند  و او را شیطان بزرگ خواندند.

وی تصریح کرد: دیدیم که برخی از مسئولین به شیطان بزرگ اعتماد کردند؛ استکبار ستیزی را که شعار امام راحل بود زیر پا گذاشتند و پای به میز مذاکره با دشمن نشستند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: همان هایی که زمانی می گفتند که شعار زیبای مرگ بر امریکا در کشور ما وحدت آفرین شده اکنون می گویند ان شا الله روزی مرگ از همه شعار ها جمع شود و این همان دوری از اصول امام است.

میرغفاری دوری و مبارزه با اشرافیگری را یکی از سیره های امام خمینی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه امروز زرق و برق خانه های برخی مسولان چشم مستمندان را کور کرده است.

وی  یک از اصول امام خمینی را رفع مشکلات اصلی کشور و رسیدگی به مستضعفان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ره متشکل از واژه هایی مثل اسلام فقر، اسلام دردمندان، اسلام پابرهنگان و... است که اهمیت رسیدگی به قشر ضعیف جامعه را نشان می دهد.

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با تأکید بر اینکه خون های زیادی از جوانان ما در طول این قریب به چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته است برای اسلام بر زمین ریخته است تا به این مرتبه که در حال حاضر رسیده ایم، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد دشمنان داخلی و خارجی آرمان های شما امام عزیز و مهربان را زیر پا گذارند و کاری خواهیم کرد که فرمایشات ایشان تحقق پیدا کند و نه اینکه تنها به عنوان یک یادگاری بر صفحه کتاب های درسی محدود بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر: