آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
مسئول بسیج دانشجویی فراشبند:
مسئول بسیج دانشجویی فراشبند گفت: دانشجو باید امام را بشناسد و در مقابل تحریف سیره امام بایستد.
حمیدرضا حیاتی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فراشبند گفت: حضرت امام(ره) هم در وصیت نامه سیاسی الهی و هم در پیام خود مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه این نکته را متذکر شده اند که راه مستقیم الهی نه به شرق ملحد و نه به غرب کافر وابسته است،  بلکه به صراطی که خداوند نصیب ملت عزیز ایران نموده، محکم و استوار و متعهد و پایدار، پایبند است.

وی افزود: امام این را از دانشجوی انقلابی می خواهند که پاسدار اصول تغییر ناپذیر" نه شرقی نه غربی" باشند. دانشجو باید از این تفکر انقلابی دفاع کند. دانشگاه به عنوان یکی از پایگاه های علمی از نظر حضرت امام(ره) است و دانشجو باید پژوهش کند، تحقیق کند، جویای علم باشد تا بتواند چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خاص کشور ایران نیست. همه کشورهای ستم دیده و مظلوم که استکبار جهانی آنها را به بند کشیده، در حیطه انقلاب اسلامی هستند. دانشجو باید راه های صادر کردن انقلاب را بیاموزد و سرباز امام زمان باشد برای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی.

وی ادامه داد: دانشجوی امروز باید با پروژه نفوذ مقابله کند و نگذارد دشمن در نظام نفوذ کند اما متاسفانه ما شاهد نفوذ هستیم و شنیده ایم که مشاور رئیس جمهور ما جاسوس بوده است. دانشجویان باید دست ابر قدرت ها را از انقلاب اسلامی قطع کنند و نگذارند انقلاب به دست نا اهلان بیافتد. امام حسین(ع) برای حفظ اسلام خون داد و ما هم برای حفظ انقلاب خون داده ایم و خواهیم داد.

وی تصریح کرد: دانشجویان بدانند امید به خارج برای رفع مشکلات ما امیدی باطل است. وقتی جوان انقلابی می تواند موشکی تولید کند که کمتر از هفت دقیقه به حیفا و تلاویو می رسد پس میتواند روی پای خود بایستد و خودروی ایرانی تولید کند،  هواپیمای ایرانی تولید کند، کالای ایرانی تولید کند و این با اتکا به درون ممکن است. دانشجو باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد و آن را به دیگران آموزش دهد. اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی ماست.

وی عنوان کرد: من معتقدم اگر دانشجو، انقلابی عمل کند می تواند کشور را در راه مستقیم الهی قرار دهد و سعادت دنیایی و اخروی را در پی خواهد داشت و تنها راه موفقیت ما انقلابی عمل کردن ماست.

وی اظهار داشت: خط امام(ره) نفی استثمار، استبداد و استعمار است و ما شاهد بوده ایم که دانشجویان در راهپیمایی ها، در بیانیه ها، در جبهه گیری ها، در مطالبه گری ها  این خط را حفظ کرده اند و آن را ادامه می دهند.

وی ابراز داشت: خط امام(ره) حاکمیت مستضعفین بر جهان است و دیده ایم که دانشجویان به عنوان سرباز امام زمان(عج) در راستای حکومت مهدوی قدم بر می دارند.

وی گفت: خط امام(ره) ایستادگی قاطع در مقابل طمع ورزان و مستکبران است و دانشجوی امروز وقتی تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم را می بیند، به دفاع از مظلومیت شیعه و مسلمانان بیانیه صادر کرده و راهپیمایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: سیره امام بزرگوار فقط بیان شخصیت یک انسان نیست؛ بلکه راهنمای عمل همه ملت ایران و مسلمانان جهان است، چرا که دانشجویان سیره امام(ره) را الگو قرار داده اند و خط امام (ره) را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه که یک کشیش مسیحی بود به ایران می آید و با امام خمینی (ره) دیدار می کند سپس به واتیکان رفته و با پاپ رهبر مسیحیان جهان گفتگو می کند. پاپ به او می گوید اگر بخواهی از ما کمک بگیری نباید وارد سیاست بشوی، کشیش باید به مردم آرامش بدهد، باید آنها را آرام کند که قیام نکنند و وزیر در پاسخ می گوید:امروز رهبر من تو نیستی، میدانی رهبر من کیست؟ رهبر من امام خمینی(ره) است. چه شده است که شخصی از کشور خارجی می آید و اینگونه تحت تاثیر سبک زندگی امام قرار می گیرد.چه دیده اند مهمانان تاجیکستانی از محل زندگی امام که اینگونه شگفت زده شده اند.

وی بیان داشت: اما ما میدانیم و شاید هم خوب نمی دانیم که چه انسان والا مقامی در بین ما بوده است. دانشجویان خوب می دانند که امام چه شخصیت بزرگواری داشتند.بخاطر همین است که زندگی خود را به سبک ازدواج دانشجویی شروع می کنند .بخاطر همین است که در دانشگاه غرفه سبک زندگی اسلامی به را می اندازند و این ها و مصداق های بیشتر نشان از آشنایی دانشجوی انقلابی با خط، سیره، و سبک زندگی امام (ره) است.

وی افزود: وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) کامل و جامع است و در آن همه راه را به دانشجو نشان می دهد. پیشنهاد می کنم که دانشجویان برای تبدیل شدن به دانشجوی تراز خط امام، مطالعه وصیت امام را در اولویت قرار دهند و اینکه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.بیانات ایشان نقشه راه برای دانشجویان است.

وی گفت: دانشجو ابتدا باید خط امام را بشناسد و سپس در این خط حرکت کند. دانشجو باید امام را بشناسد و نگذارد ایشان و سیره ایشان را تحریف کنند. دانشجو باید بصیر باشد و در صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی راه حق را تشخیص دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: