آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: با نگرش به سابقه ی آمریکا در طول تاریخ، بدعهدی آن ها در برابر دیگر ملت ها کاملا نمایان است و پیش بینی نقض قرار داد برجام توسط آمریکا یک امر مشخص بود
میلاد حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز بیان داشت: با نگرش به سابقه ی آمریکا در طول تاریخ، بدعهدی آن ها در برابر دیگر ملت ها کاملا نمایان است و پیش بینی نقض قرار داد برجام توسط آمریکا یک امر مشخص بود اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک طرف این قرارداد می بایست اقدامی متناسب با این بدعهدی صورت دهد.

وی افزود: به نظر می رسد آمریکا با وضع تحریم های جدید به نام سیدا علیه جمهوری اسلامی ایران چهره ی واقعی خود را به ملت های جهان و هم به دوستان داخلی که چشم امیدی به این کشور مستکر داشتند، نشان داد. بخش های چهارم و هفتم این تحریم ها به طور مستقیم صنعت دفاعی و موشکی کشور را هدف قرار داده است و در بخش پنجم، آمریکای جنایت کار سعی بر اعمال فشار بر نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد. در واقع تصویب تحریم های سیدا، دخالت روشن آمریکا در امور دفاعی ایران می باشد که این مطلب به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست های داعش در استان دیرالزور سوریه که مورد حمایت آمریکا می باشند، پاسخ کوبنده ای به این گونه اقدامات بود.

وی گفت: شورای نظارت بر برجام که طبق ابلاغ مقام معظم رهبری جهت بررسی اجرای برجام و تشخیص نقض این توافق شکل گرفته است، می بایست به توجه به این اقدام آمریکا سریعا به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و تدابیر لازم جهت مقابله با نقض آشکار برجام توسط آمریکا را اتخاذ نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: