آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا مذاکره نمی خواهد بلکه به دنبال سلطه است گفت: کمک به حزب الله و حماس یک وظیفه شرعی و تامین امنیت کشور خودمان است.

آیت الله سید احمد خاتمی در جمع دانشجویان بسیجی دوره خط امام(ره) استان فارس با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال ارتقای نظام هستند و نظم مدیریت کشور به این دو گروه است اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جایی برای روحانیت نبود و در این رابطه هرچقدر کار فرهنگی عمیق صورت بگیرد کم است.

وی افزود: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دو خط و جریان در عرصه مدیریت کشور بوده و هر دوره یک اسمی داشته است که یک روز چپ و راست و روزی دیگر اصول گرا و اصلاح طلب اما محتوا مهم است نه اسم.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: زیربنای فکری مهم است و این ها را باید با جریانی که تمام اعتمادش به خدا و تکیه گاهش ذات مقدس ربوبی است و دیگری جریانی که اعتمادشان به غیر خدا بیشتر از خدا است.

خاتمی ادامه داد: از اوایل انقلاب یک جریان خوش بین به غرب بودند و فرهنگ غرب و... را جلوتر از مسلمانان می دیدند و چه بسا نماز شب هم می خواندند و تفکرشان تفکر غربی بود که این تربیت در آنها اثر گذاشته بود و این تفکر 38 سال قبل هنوز هم است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر مقام معظم رهبری بارها بر ایمان به وعده های خداوند تاکید داشته اند افزود: من هم به شما دانشجویان تاکید می کنم به وعده های خدا ایمان داشته باشید، حریم را برای خدا نگه دارید تا خداوند بن بستی نگذارد اما نه حریم یک هفته و یک ساله بلکه دائم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:در متن سند2030قصه هایی به عنوان روش آمده است که حضرت آقا می گویند از این ها باید چشم پوشی کنیم و این سند اصلا قابل تفحص نیست.

خاتمی، ولایت فقیه را ستون فقرات نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: اگر 4 اصل مربوط به ولایت فقیه شامل اصل سیاحت نظام، اصل ولایت فقیه، اصل جمهوریت نظام و اصل مذهب رسمی کشور بردارید، حکومت طاغوتی می شود.

وی تصریح کرد: حضرت آقا، فتنه را خط قرمز ما می دانند، یعنی کسانی که در فتنه بودند پست کلیدی نباید داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: کمک به حزب الله، حماس و... یک وظیفه شرعی و تامین امنیت کشور خودمان است و عقل می گوید در 2500 کیلومتری دشمن را زمین گیر کنید.

خاتمی با بیان اینکه امام راحل تا آخرعمرشان معتقد به مرگ بر آمریکا بودند اظهار داشت: آمریکا مذاکره نمی خواهد بلکه سلطه می خواهد و می گوید بیایید صحبت های ما را بشنوید.

وی با بیان اینکه در رابطه با آمریکا به فرموده امام، آمریکا شیطان بزرگ است گفت: در این 38 سال آمریکا شیطان کوچک نشده بلکه شیطنت های آمریکا 38 برابر و نفودش 38 برابر کمتر شده است و این چهره عریان آمریکا است اما عده ای آمریکا را ارباب می دانند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: