آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
میزگرد رسانه ای دانشجویان جهادگر شیراز-5؛
مسئول گروه جهادی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز گفت: محرومیت زدایی مادی و معنوی٬ توسعه فرهنگی و ایجاد روحیه سازندگی و تربیت مدیر جهادی از جمله بزرگترین اهداف اردوهای جهادی است.
نشست خبری مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز با حضور مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز٬ دانشگاه های غیرانتفاعی شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز و مدیر حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس و مدیر قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز نیز با بیان اینکه حرکت های جهادی زمینه اشنایی محرومین با انقلاب و بستری برای خودسازی و تربیت نسل جوان مومن انقلابی است؛ گفت: محرومیت زدایی مادی و معنوی٬ توسعه فرهنگی و ایجاد روحیه سازندگی و تربیت مدیر جهادی از جمله بزرگترین اهداف اردوهای جهادی است.
 
حسین نصیری با گلایه از اینکه مردم اردوی جهادی را به عرصه عمرانی محدود میدانند؛ اضافه کرد: باید مردم بدانند گروه های جهادی در عرصه هایی از جمله از بین بردن فقر فرهنی٬کارهای علمی و اموزشی٬ اشتغال و کارافرینی با محوریت اقتصاد مقاومتی و کسب و کارهای روستایی فعالیت های بسیاری دارند.
 
وی تاکید کرد: معرفی این عرصه ها به عهده اصحاب رسانه است که اردوی جهادی صرفا عمرانی نیست بلکه یک اردوی کامل و جامع است که اثراتش را در سه قشر افراد مناطق محروم٬جهادگران و مسئولین مناطق می بینیم.
 
مسئول گروه جهادی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز یکی از عرصه های اردوی جهادی را مطالبه گری دانست و گفت: مسئولین  باید در قبال مناطق محروم در گام اول احساس مسئولیت کنند و در گام بعد در صدد حل مشکلات باشند که متاسفانه برخی ارگان ها در مواجهه با مطالبه گری دانشجویان جهادگر نامهربانی میکنند در حالی که باید با دقت و در جهت حل نقصان کار خود به مطالبات گروه های جهادی گوش دهند.
 
 نصیری در پایان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در حاشیه شهر شیراز ٬ بیان کرد: مسئولین باید به فکر حاشیه های شهر باشند و برای ما قابل قبول نیست شهرکی اطراف شیراز باشد ولی از نظر مدرسه و اب مشکل داشته باشد. اصحاب رسانه باید با انعکاس این محرومیت ها باید به مسئولین گوشزد کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: