کد خبر: ۱۰۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم دیدار از خانواده معظم شهید محمد حسنی در شهرک گلستان شیراز گفت:یادو خاطره شهدای جلیل القدر باید درمراسمات برای نسل جوان بازگو و یادآوری شود.
وی در این دیدارکه به همت پایگاه امام حسن مجتبی(ع)و حضور امام جماعت مسجد حجت الاسلام دهقان و برادر بهزادی فرمانده پایگاه برگزار شد ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا و15هزار شهید استان فارس و شهید محمد حسنی بیان داشت:یادواره شهدای شمال غرب شیراز وخاطرات شهید 17ساله دفاع مقدس شهید محمد حسنی در شمال غرب شیراز برگزار خواهد شد.
حسینی در این دیدار با توجه به اینکه شهید محمد حسنی در سن نوجوانی 16سالگی داوطلبان راهی نبرد حق علیه باطل می شود و پس از دو بار حضور در جنگ تحمیلی سرانجام در پاسگاه زید در تیرماه سال1362 به درجه رفیع شهادت نائل می شود افزود: بیان ایثارگری ها و از خود گذشتگی های شهدائی نوجوان همچون شهید محمد حسنی امروزه لازم است برای نسل های جوان و نوجوان بازگو شود.
در ادامه این دیدارپدر شهید محمد حسنی با بیان خاطراتی از شهید محمد حسنی از الگوه بودن در تقوا،صبر،اخلاص،استقامت و...در سن نوجوانی برای حاضرین یادو خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.
در انتهای این مراسم با اهداء لوح سپاس و تندیس مبارک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری یادو خاطره شهید عزیز محمد حسنی گرامی داشته شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: