کد خبر: ۱۱۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز :
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی در همایش مسجد محوری و مداحان شمالغرب شیراز گفت : احیاء امر به معروف و نهی از منکر باعث زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) و یک کار فرهنگی تمیز می باشد
 به گزارش تنویر ، همایش مسجد محوری و مداحان شمالغرب شیراز با حضور ائمه جماعات ، هیئت امنا مساجد ،فرماندهان پایگاه های مقاومت و با سخنرانی امام جمعه موقت شیراز ، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز  ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ،مدافعان حرم و امام راحل  گفت : با توجه به اختیارات و امکاناتی که داریم  باید در راستای اقامه نماز و احیاء امر به معروف و نهی از منکر قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی و از واجبات دین می باشد گفت : با توجه اینکه هفته اول محرم ، هفته امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود ، مانور امر به معروف با هدف فرهنگ سازی این امر در بین عموم مردم  و ترغیب دیگران جهت حرکت در این مسیر توسط تیم های تذکر لسانی ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص)  برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسینی افزود : احیاء امر به معروف و نهی از منکر مصداق بارز یک کار فرهنگی تمیز می باشد و باعث زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) خواهد شد.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز  با اشاره به  اهمیت جایگاه مساجد در جذب و تربیت و تعالی جوانان گفت : همه ی فعالیت ها باید با محوریت مسجد انجام شود و با راه اندازی گروه های سرود، تئاتر ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی جوانان و نوجوانان را به حضور در مساجد دعوت نمائیم. تربیت نیرو های مومن و انقلابی جهت دفاع از اسلام و انقلاب یکی از ماموریت های مهم مساجد می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: