جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۰:۱۸
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
رئیس ستاد امر به معروف قیروکارزین در کارگاه آموزشی شبکه رضویون:
امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه مشکل جامعه ما این نیست که مردم امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند بلکه مذهبی ها و مسجدی ها هم امر به معروف و نهی ازمنکر نمی کنند گفت: گر شهید حججی ها می خواستند اینطوری فکر کنند شهید مدافع حرم نمی شدند

به گزارش تنویر وبه نقل ازقرارگاه امر به معروف ونهی از منکر سپاه قیروکارزین، امام جمعه شهرستان در کارگاه آموزشی شبکه رضویون با اشاره به دیدگاه های بی تفاوتی و گسترش آن در جامعه اظهار داشت: نباید دلسرد شدو بگوییم جامعه از دست رفته است ما باید تذکر را ترویج دهیم و وظیفه خود را انجام دهیم چرا که خداوند به پیامبران فرموده است تبلیغ کنید.

حاج آقا اکبری  با بیان اینکه خیلی از مومنین می گویند چرابگوییم؟ اظهار داشت: همین که شما بگویید و عمل نکنند 12 فایده خواهد داشت و باید با این دید عمل کنیم.

وی با اشاره به گفتمان سازی امر به معروف ونهی از منکر درجامعه اسلامی خاطرنشان کرد: مشکل جامعه ما این نیست که جامعه امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند بلکه مذهبی ها و مسجدی ها هم امر به معروف و نهی ازمنکر نمی کنند.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان قیروکارزین عنوان کرد: اگر شهید حججی ها می خواستند اینطوری فکر کنند به جبهه های حق علیه باطه نرفته و شهید مدافع حرم نمی شدند.

حاج آقا اکبری اظهار داشت: این نحوه عملکرد شهید حججی ها یک بعدی از گفتمان سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گفتمان سازی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه که حقیقتاً یکی از شرایط تفکری است که نسبت به دین را باید داشت اظهار داشت: امام با قر(ع) و امام صادق(ع) چند تا یار داشتند؟ اما از مسیرخود دست نکشیدند و چند هزار حدیث را برای ما به جای گذاشتند.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت: اولین راه برای گفتمان سازی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه بحث تکلیف گرایی است.

کارگاه آموزشی شبکه رضویون و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج قیروکارزین  به سه طرح درس توسط فرماندهی ناحیه، امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه شهرستان ، شهریور ماه در سالن شورای شهر قیر برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: