کد خبر: ۱۱۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
9 دی؛ تجلی قدرت خدا
حماسه 9 دی، انقلاب سومی بود که در مقابل فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران غربی شکل گرفت و مُهر بطلانی بر اهداف شوم آنان زد.

به گزارش تنویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی همواره با تهدیدها و هجمه های فراوانی از جانب دشمنان مواجه بوده و به گواهی تجربه این چهار دهه؛ غربی ها از هیچ اقدام مخربی علیه پایداری ملت ایران فروگذار نکرده اند. نکته قابل تامل این است که با گذر زمان، حربه های دشمنان نیز پیوسته رنگ به رنگ شده اما چنگ زدن به چنین راهکارهای خصمانه هم آنان را به مقصد نرسانده است.  

اما یکی از راهکارهای دشمنان برای اجرایی کردن اهداف خود در داخل کشورمان، وارد کردن انواع هجمه‌ها به مقوله انتخابات است، تجربه نشان می‌دهد وقتی دشمن توان مقابله مستقیم با نظام اسلامی را ندارد، حضور مردمی در عرصه انتخابات را نشانه می‌گیرد، فرآیندی که در کشورمان به‌طور کامل بر پایه‌های رای مردم استوار بوده و هیچ‌گونه شباهتی به مدل رفراندوم تصنعی موجود در جوامع غربی ندارد.

شناسنامه نفوذ نرم دولت‌های غربی در ایران حداقل طی دو دهه اخیر نشان ‌می‌دهد که پیش از برگزاری روند انتخابات، غربی‌ها و سرویس‌های جاسوسی آنان نخست با شناسایی کامل عوامل داخلی خود و برقراری ارتباط پیوسته با آنان، کد واژه‌هایی از قبیل؛ سلامت انتخابات، صیانت از آرای مردم و انتخابات آزاد را به‌وسیله ابزار رسانه‌ در فضای جامعه پراکنده می‌کنند و در ادامه با مشخص شدن نتایج، وقتی‌ اهداف خود را شکست خورده می‌بینند؛ با همه توان اسم‌رمز "تقلب" را به طرفداران کاندیدا یا کاندیداهای مورد حمایت خود منتقل می‌کنند.

بصیرت عاشورایی ملت ایران، مُهر بطلانی بر فتنه 88

 

تلقین شبهه در صحت انتخابات به بدنه جامعه و غبارآلود کردن فضای اجتماعی و سیاسی کشور، مرحله بعدی تئوری اتاق فکر غربی‌هاست؛ نظریه‌ای که با به اجرا درآمدن آن، جامعه با اغتشاشات خیابانی و تنش‌‌های داخلی مواجه می‌شود و این یعنی پیدایش جریان پیچیده‌ای به‌نام "فتنه".
جریانی که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، آرام آرام و توسط افرادی که تا قبل از آن مردم آنان را متعلق به خود می‌دانستند، پا در عرصه سیاسی کشور گذاشت.

به‌تدریج و با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، جریان‌های وابسته به دشمن که خود را کاندیدای قشر وسیعی از مردم معرفی می‌کردند، با کلید زدن پروژه‌‌ای به‌نام "جنبش سبز" رسما اتاق فرمانی برای ایجاد دسته‌های شورش و آشوب‌های خیابانی به‌راه انداختند.

با فراهم شدن بستری به‌نام اغتشاشات خیابانی، همه گروه‌های معاند نظام اسلامی که تا قبل از این هیچ‌گونه توفیقی برای تحقق آرزوهای خود متصور نبودند، زمینه را مناسب دیده و با ورود به فضای غبارآلود فتنه، خود را طرف‌دار مردم و رای آنان معرفی کردند!

بصیرت عاشورایی ملت ایران، مُهر بطلانی بر فتنه 88

گروهک تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، جریان‌های مارکسیستی، غرب‌گرا و ضدانقلاب و از این قبیل، همگی بازیگران سناریویی بودند که به کارگردانی "سیا"ی آمریکا و "ام‌آی6" انگلیس مدیریت می‌شد؛ گروه‌هایی که در اوایل پیروزی انقلاب کارنامه سیاه ترور ۱۷هزار تن از مردم عادی ایران را در کارنامه داشتند، حالا به‌بهانه مضحک حمایت از رای مردم، به شورش، تخریب اموال عموم و کشته و زخمی کردن مردم بی‌گناه می‌پرداختند.

البته آنها فقط توانستند فضای تهران را حدود چند ماهی متلاطم کنند و در این بین تصور میکردند زمینه برای رسیدن به اهدافشان مناسب است و می توانند مردم را از مدار ولایت و انقلاب خارج کنند.

اما یکی از اقدامات فتنه‌گران هتک حرمت به عاشورای حسینی و نمادهای عزاداری سالار شهیدان و عزاداران در سال 88 بود، این رویداد با تمام تلخی‌ها و جریحه‌دار شدن باورها و عقاید ملت مسلمان ایران اما ثابت کرد که دشمنان در پی چه هستند.

آری؛ اهداف گروه‌های معاند نظام و عوامل داخلی آنان در قالب جنبش سبز، مشخص بود، آنان نظام اسلامی و اصول انقلاب و اعتقادات ملت را نشانه گرفته بودند، زیرا فتنه‌گران شعارهایی سر می دادند که به معنای اعتراض به نتیجه انتخابات نبود بلکه هویت و پایه های نظام را هدف قرار داده بود.

در آن مقطع استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه های بین المللی جنگ نرمی را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت، البته نباید از عوامل داخلی این فتنه هم غافل شد چرا که بدون حضور مولفه‌های داخلی و وابسته به دشمن؛ اصولا پیاده شدن جریان فتنه ممکن نبود.

این‌گونه بود که تمامی پرده ها حتی برای کسانی فقط معترض بودند و مشکلی با نظام جمهوری اسلامی نداشتند کنار رفت و واقعیت اهداف فتنه‌گران و حامیان آن‌ها روشن شد.

مردم پس از تمامی این حوادث، به ویژه حادثه عاشورای حسینی عمق خواسته های خیانتکاران و توطئه گران را متوجه شدند و شاید بتوان گفت اگر حرکات سخیف جریان فتنه در عاشورای 88 به وجود نمی آمد، شاید 9 دی به آن عظمت و شکوه که جلوه گر قیام عاشورایی بود، رخ نمی داد؛ چرا که دو روز پس از عاشورای حسینی سال 88 مردم به خیابان ها آمدند و جواب دندانشکنی به استکبار جهانی و فتنه گران دادند.

ملت ایران در 9 دی 88 با هر صنف، سلیقه، مذهب و عقیده  ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری خود را در مقابل عوامل فتنه نشان دادند؛ مردم ایران بار دیگر در این روز ثابت کردند با وجود هزینه های میلیاردی و عملیات روانی که از سوی غرب شکل گرفته بود محکم و استوار هستند و در هر شرایطی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و اجازه  نمی دهند خدشه ای به انقلابی که خون ها برای آن ریخته شده است، وارد شود .

می توان گفت حماسه 9 دی و حضور مردم در این راهپیمایی، آشوبگران و مردمی که تنها فریب فتنه گران و غربی ها را خورده بودند، جدا کرد و فاصله و اهداف واقعی هر گروه مشخص شد و مردم با موضع صریح شان در 9 دی دست های پشتپرده استکبار را به عقب کشاندند و آنها نتوانستند احساسات دینی مردم و پایه های نظام را سست کنند، بلکه روز به روز این احساسات و اعتقادات مردم به انقلاب عمیق تر شد.

 

بصیرت عاشورایی ملت ایران، مُهر بطلانی بر فتنه 88

حضور خودجوش ملت ایران در 9 دی حرکت عاشورایی و انقلابی را برای بار دیگر رقم زد و مردم برای چندمین بار تعهد و پای بندی خود را به نظام و رهبری نشان دادند و این حرکت به جهانیان ثابت کرد مردم ایران در مقابل هر آنچه که دین آنها را به خطر بیاندازد مستحکم و استوار در مقابل آن خواهند ایستاد.

دنیا باید بداند انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام خمینی (ره) آغاز و با رهنمودها و بصیرت مقام معظم رهبری ادامه دارد، و این سد محکمی در مقابل خواسته های توطئه گران است همانطور که دیدیم در 9 دی 88 مردم با حضور در خیابانها به رهنمودهای رهبر انقلاب و بصیرت‌‌آموزی ایشان لبیک گفتند و نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری تا آخرین لحظه خواهند ایستاد، هرچند که مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد باعث نخواهد شد مردم از حمایت از انقلاب و رهبری دست بردارند.

بصیرت عاشورایی ملت ایران، مُهر بطلانی بر فتنه 88

** فتنه‌ی سال ۸۸ کشور را واکسینه کرد

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت ملت ایران در سال 88 را در ادامه می خوانید: در سال ۸۸ «ملت ایران از یک امتحان و از یک فتنه عبور کرد» و این یکی از مقاطع مهمِ رشد تاریخی ما است. «این معنایش فقط این نیست که حالا همه فهمیدند ملت ایران قوی است؛ بلکه معنای مهم تر آن این است که با این حرکت، با این قدرت بر عبور از فتنه و محنت، این ملت یک وضع جدیدی پیدا کرد؛ یک توانایی تازهای در او به وجود آمد.»

 یکی از مهمترین دستاوردهای ایستادگی در مقابل فتنه «افزایش بصیرت ملت» بود: «مردم در مقابل فتنه هم ایستادند. فتنهی سال ۸۸ کشور را واکسینه کرد؛ مردم را بر ضد میکروب های سیاسی و اجتماعی ای که می تواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد.»

تنها با بصیرت است که می توان از «فتنه»ها عبور کرد: «یک ملّتی که بصیرت دارد، مجموعه ی جوانان یک کشور وقتی بصیرت دارند، آگاهانه حرکت می کنند و قدم برمی دارند، همه ی تیغ های دشمن در مقابل آنها کند می شود. بصیرت این است. بصیرت وقتی بود، غبارآلودگی فتنه نمی تواند آنها را گمراه کند.»
نام:
ایمیل:
* نظر: