کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
درآيين توديع ومعارفه روساي قديم وجديد دانشگاه پيام نور فيروزآباد، از 5سال خدمات محمدمعين صفاري رئيس پيشين اين دانشگاه تقدير و دكتردادا... بهمند به عنوان رئيس جديد اين مركز دانشگاهي معرفي شد.
به گزارش بسیج اساتید فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور فيروزآباد،حجت الاسلام هاشمي زاده امام جمعه فيروزآباد اظهار داشت :يكي از مسائلي كه در نظام اسلامي مابه آن تاكيد شده است حفاظت و صيانت از حوزه مديريت در اسلام است. وي اضافه كرد:نظام اسلامي ما نظامي است كه با اتكا به رهبري به اندازه اي دقيق مديريت مي شود كه دست دشمنان ما هرگز به سياست هاي مديريتي نظام نمي رسد.

نماينده مردم شهرستانهاي فيروزآباد، قيروكارزين و فراشبند در مجلس نيز دراين مراسم گفت: مديريت آموزش وپرورش و دانشگاهها برگرفته از كار معلمي است و مديريتي در سايه مديريت خداوند است و مديريت دانشگاهي و آموزش پرورش كار هركسي نيست چراكه با افرادي در ارتباطند كه هدف توسعه و تعليم و تربيت است و بايد آن افراد را بااخلاق، عدالت محور و ظلم ستيز تربيت كند.

وي ابراز داشت : دانشگاه ها محل الگوسازي علمي، فكري، عملي جامعه به حساب مي آيند و از اين رو كار در اين حوزه بسيار دشوار و شاخص است.

وي اضافه كرد : عملكرد مديريت سابق اين دانشگاه بسيار رضايتمند و قابل ستايش بود. صفاري با تلاش وپشتكار خود، خدمات بسيار ارزنده اي را به اجرا گذاشت كه با ورود در سايت دانشگاه تمام خدمات به وضوح ديده مي شود. 

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس نيز دراين نشست اظهار داشت: دانشگاه پيام نور كشور به عنوان بزرگترين دانشگاه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ، پيشتاز در توسعه آموزش عالي كشور است.

دكترسعيد مظلوميان افزود: اين دانشگاه پيشتاز در برگزاري دوره هاي مجازي و الكترونيكي در سطح كشور و حتي دنيا بوده و عضو مجازي دانشگاه جهان اسلام است كه در حال حاضر بيش از يك ميليون دانشجو در دوره هاي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا درمراكز وواحدهاي دانشگاه در كشور به تحصيل مشغولند.

وي بيان داشت: منابع غني و استاندارد براي مطالعه دانشجويان و آزمون هاي متمركز موجب گرديده فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور از سطح سواد بالايي برخوردار باشند كه اين ويژگي مهم در آزمون هاي مقاطع بالاتر تحصيلي و آزمون هاي استخدامي ادارات قابل مشاهده است.

وي اضافه كرد: گزينش بومي در اين دانشگاه موجب شده كه از لحاظ فرهنگي كمترين مشكل را براي دانشجويان در دانشگاه پيام نور داشته باشيم.

صفاري رئيس پيشين دانشگاه پيام نور فيروزآباد نيز گفت: در عملكرد 5 سال اخير، اگر تحولي ايجاد شده، اين خدمت را وظيفه خود دانسته و منتي بر هيچكس نخواهم داشت .

دكتر داداله بهمند رئيس جديد اين مركز دانشگاهي نيز در جلسه معارفه خود توجه به توسعه فعاليت هاي پژوهشي، آموزشي، را دركنار برنامه هاي فرهنگي به عنوان اولويت هاي كاري خود برشمرد. بهمند اضافه كرد : بسياري از پروژه هاي عمراني اين مركز با پيشرفت 50 درصد يا بيشتر انجام شده كه اميدواريم با حمايت هاي نماينده مردم در مجلس و رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس اين پروژه هاي نيمه تمام را هر چه زود تر به اتمام برسد.
انتهای پیام 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: