کد خبر: ۱۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز درجمع دانش آموزان:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: انتظارات مردم در دهه پنجم انقلاب، کار و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه هاجر شهر صدرا گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت مقابل دشمنی‌های استکبار جهانی داشته‌ایم.


وی افزود:‌ مردم همواره به پای انقلاب ایستاده‌اند و به برکت همین مشارکت مردم و انسجام داخلی که داشته‌ایم توانستیم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا كنیم.


حاجی‌پور با تأكید بر اینكه برای تثبیت نظام نیازمند همدلی، انسجام و وحدت داخلی بیش از گذشته هستیم، گفت: انقلاب اسلامی مانند انقلاب‌های دیگر نبود که بعد از مدتی دچار اضمحلال شده و یا با کودتا به پایان برسد و این طور نبود که استقلال و آزادی برگرفته از شعار انقلاب به فراموشی سپرده شود.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد: پیشرفت‌های بعد از انقلاب در کشور ما بسیار قابل ملاحظه است و شاید شما دانش‌آموزان باور نکنید که قبل از انقلاب پزشک نداشتیم و امروز در این استان ما به قطب پزشکی تبدیل شده‌ایم.


وی بیان كرد: طی سال‌های گذشته توطئه‌های خطرناک داعش به برکت رزمندگان انقلاب اسلامی در سوریه و عراق برچیده شد و کشورهای مخالف دولت بشار اسد که می‌گفتند بشار اسد باید برود امروز برای تشکیل سفارتخانه در سوریه سبقت گرقته‌اند.


حاجی‌پور در ادامه به مشكلات كنونی اشاره كرد و گفت: مردم شرایط اقتصادی که برخی از آن‌ها نتیجه عملکرد داخلی است و به تحریم‌ها باز نمی‌گردد را پای كم كاری‌ها می‌گذارند كه نتیجه آن نارضایتی مردم است.


وی گفت: علی‌رغم موفقیت‌ها و دستاوردهای درخشان فراوانی که داریم انتظار مردم در دهه پنجم انقلاب، کار و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی است که قطعاً با تلاش و برنامه‌ریزی شرایط بهتر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: