کد خبر: ۱۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز گفت:همدلی و همیاری تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه دارد.
سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی  فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه بندگی خدا بیان نمود: در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ویروس کرونا و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب مرحله دوم  واگذاری بسته های معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر انجام  شد.
وی افزود: مرحله دوم اهداء بسته های معیشتی شامل مواد غذائی کامل گوشت،مرغ،خرما،ماکارانی،رب گوجه و برنج  به تعداد 600بسته  می باشد که در بین خانوارهای آسیب دیده ویروس کرونا به همت گروه های جهادی درب منازل اهداء شد.  
فرمانده سپاه ناحیه  محمد رسول الله(ص) شیراز افزود: کمک های مردمی ،خیرین ، نهادها و...برای خانواده های آسیب دیده  قبل از شروع  رزمایش مواسات،همدلی و کمک های مومنانه در شمال غرب شیراز فعال بوده که به تعداد5400سبد معیشتی تقسیم شده است.
سرهنگ عباس بنائی  تصریح نمود:همه تلاش ها و فعالیت ها در  شمال غرب شیراز  بر این بوده که در یک قالب با مشارکت ائمه جمعه،سپاه و بسیج،کمیته امداد،شهرداری ها و دیگر نهادهای مستقر به صورت یک قرارگاه به آسیب دیدگان ویروس کرونا خدمات ارائه نمائیم و در حد توان از پراکندگی جلوگیری شده است.
وی خاطر نشان نمود:شناسائی افراد آسیب پذیر در شمال غرب شیراز  با هماهنگی کمیته امداد،ائمه جمعه،بهزیستی،و دیگر نهادهای مرتبط در سامانه از قبل طراحی شده ثبت گردیده است.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در پایان با توجه به این که کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت از عموم خیرین و مردم خداجو جهت شرکت در این برنامه خداپسندانه دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: