کد خبر: ۱۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
معلم فرمانده اصلی جنگ شناخت محور با دشمن است
مسئول بسیج فرهنگیان فارس نیاز امروز را عمق بخشی و معرفت شناسانه کار کردن دانست و گفت: جنگ کنونی با دشمن شناخت محور است و فرمانده اصلی این جنگ معلم است و اوست که می تواند جامعه را به کمال و بلوغ برساند و یا بالعکس .
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، دکتر جوکار در سفر سردار مطهری، رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور به استان فارس و در جمع بسیجیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان، گفت: وجه افتراغ جنگ دیروز و امروز در این است که در جنگ دیروز کمترین شعور سیاسی کمک می کرد تا دشمن را تشخیص داد، اما در جنگ کنونی این امر دشوار است.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس تاکید کرد :

مسئول بسیج فرهنگیان فارس مختصات جنگ امروز را دورایستا، فناورانه، ناهمتراز  و به تمام معنا شناخت محور عنوان کرد و گفت: مختصات جنگ آینده تغییر کرده و مختصات معلمین نیز باید در این زمینه تغییر کند .

وی نیاز امروز را عمق بخشی و معرفت شناسانه کار کردن دانست و گفت: فرمانده اصلی جنگ امروز معلم است و اوست که می تواند جامعه را به کمال و بلوغ برساند و یا بالعکس.

جوکار گفت: امروز معلم در صدر فهرست نیروی ناب نظام است که می تواند یک انقلاب معرفتی در جامعه  ایجاد کند ، چنانچه رسالت معلم حفظ هسته دین و تجدید پوسته دین به اقتضاع دوران است و هر اقدامی در این زمینه ، انجام رسالت معلمی است.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس تاکید کرد :
مسئول بسیج فرهنگیان فارس معلمین را دلسوزترین عنصر نظام اسلامی دانست و گفت:  بسیج برای پیشبرد اهداف مقدس خود همواره به کمک فرهنگیا ن نیازمند است و در برنامه های آینده نیز خواستار همکاری شما هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: