کد خبر: ۱۲۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
سردار مطهری با حضور در برنامه چاپ اول به بیان مأموریت ها و نقش بسیج پرداختند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، 

سردار مطهری، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در برنامه گفت‌وگوی چاپ اول با اشاره به هفته بسیج گفت: با توجه به شرایط انقلاب امام راحل در آذر ۵۸ بیان کردند که مردم باید در صحن مقابله با تهدیدات حضور داشته باشند و فرمودند کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد و در مقابل آمریکا بایستد.

ایشان با بیان اینکه بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس رشد خیلی خوبی داشت، تصریح کرد: امام راحل در 2 آذر سال ۶۷ و بعد از پایان جنگ پیام دادند که بسیج باید با قوت به فعالیت خود ادامه دهد؛ و اگر این تفکر بر کشور حاکم شود چشم طمع جهانخواران از آن رفع می‌شود. بسیج دانشجو و طلبه باید تشکیل شود و بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت جهانی اسلام باشند. 

گسترش فرهنگ بسیج به سایر کشورهای دنیا

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: در این ۳۲ سال بعد از فرمان امام (ره) و با فرماندهی و مدیریت رهبر معظم انقلاب، بسیج در ایران، منطقه و حتی جهان، و کشور‌هایی از جمله آمریکای جنوبی، آفریقا و منطقه توسعه پیدا کرده است.

سردار مطهری با اشاره به اینکه مأموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای کارآمدی دستگاه عظیم آموزش و پرورش توسط فرهنگیان است، گفت: در حال حاضر  حدود ۶۵ درصد از یک میلیون فرهنگی آموزش و پرورش عضو بسیج فرهنگیان هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اقدامات بسیج فرهنگیان در هشت ماهه امسال ادامه داد: بیش از ۱۰۳ هزار نفر در روز فعالیت آموزشی در مناطق محروم استانها، ۱۵۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی معیشتی، ایجاد ۷۰۷ کارگاه تولید ماسک با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تولید و ضد عفونی ۹۲ هزار مدارس از جمله فعالیت‌های بسیج فرهنگیان در شرایط کرونایی کشور بوده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: